Napisano 17 Październik 200816 l Witam mam pytanie po ile poly robicie swoje modele broni, powiedzmy że np DesterEagle. Bo mam zrobić broń i nie chcę przesadzić z poly i nie dac go zbyt mało żeby maiło więcej szczegółów których nie zrobi teksturą.
Napisano 17 Październik 200816 l Nie powiedziałeś najważniejszej rzeczy na co ma być ten model, na jaki silnik. Jak na powiedzmy DSa czy IPhone`a to pewnie przy 100 trisach będzie już za dużo. Jak UT3 to pewnie ~4 k tris (zgaduję). Do tego pytanie czy masz normal mapki do dyspozycji czy nie. Jak masz to możesz dać mniej a część detalu zrobić na normalce, jak nie masz normalki to żeby osiągnąć ten sam efekt potrzeba więcej poly.
Napisano 17 Październik 200816 l To zalezy: Jaki widok gry? Jak wazny jest to obiekt w grze? Jaki to rodzaj gry? itp. Jezeli to do gry fpp gdzie zajmuje polowe ekranu przez 90% gry to od 2k do nawet 10k tri
Napisano 17 Październik 200816 l Autor Aha gra to: www.slincer.cba.pl A strona teamu to http://redware.y0.pl/contact.htm
Napisano 17 Październik 200816 l Battlefield 2 (który ma już swoje lata) w trisach: Heavy MG 4000 Assault Rifle 3000 Pistol 1500 Grenade 1000 Knife 1000
Napisano 18 Październik 200816 l 60tri... 4 boksy razem? :P no i edit: przejrzalem wasze stronki... 'stronki'. Imho potrzebujecie DOBREGO webdevelopera, albo przynajmniej kogos, kto sie zna na photoshopie i ma zmysl artystyczny... albo dobry gust :P I nie, nie jade po was, tylko mowie co widze - ochydne napisy, ochydne logo, zla prezencja danych, no i bledy w tekscie pisanym - nie wspominajac juz o skladni zdania: Zmienila sie w napoj ktora zmenia ludzi w mutanty, ktore wypuscily po czasie roboty. Hmm... Game designera tez byscie potrzebowali, chociazby po to, azeby stworzyl sensowna fabule - taka, ktora nie bedzie wywolywala usmiechu na twarz jak przy filmach klasy C. Niemniej, zycze powodzenia, i pokazcie jakies screeny z tego co macie ;p Pozdrawiam! Edytowane 18 Październik 200816 l przez Piro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto