Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam mam pytanie po ile poly robicie swoje modele broni, powiedzmy że np DesterEagle. Bo mam zrobić broń i nie chcę przesadzić z poly i nie dac go zbyt mało żeby maiło więcej szczegółów których nie zrobi teksturą.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie powiedziałeś najważniejszej rzeczy na co ma być ten model, na jaki silnik.

Jak na powiedzmy DSa czy IPhone`a to pewnie przy 100 trisach będzie już za dużo.

Jak UT3 to pewnie ~4 k tris (zgaduję).

Do tego pytanie czy masz normal mapki do dyspozycji czy nie. Jak masz to możesz dać mniej a część detalu zrobić na normalce, jak nie masz normalki to żeby osiągnąć ten sam efekt potrzeba więcej poly.

Napisano

To zalezy: Jaki widok gry? Jak wazny jest to obiekt w grze? Jaki to rodzaj gry? itp.

 

Jezeli to do gry fpp gdzie zajmuje polowe ekranu przez 90% gry to od 2k do nawet 10k tri

Napisano

Battlefield 2 (który ma już swoje lata)

w trisach:

Heavy MG 4000

Assault Rifle 3000

Pistol 1500

Grenade 1000

Knife 1000

Napisano

Jak się zmieścisz w 2000 trisów to wystarczy jak na cRPG ;)

Napisano

60tri... 4 boksy razem? :P

 

no i edit: przejrzalem wasze stronki... 'stronki'. Imho potrzebujecie DOBREGO webdevelopera, albo przynajmniej kogos, kto sie zna na photoshopie i ma zmysl artystyczny... albo dobry gust :P

I nie, nie jade po was, tylko mowie co widze - ochydne napisy, ochydne logo, zla prezencja danych, no i bledy w tekscie pisanym - nie wspominajac juz o skladni zdania: Zmienila sie w napoj ktora zmenia ludzi w mutanty, ktore wypuscily po czasie roboty. Hmm... Game designera tez byscie potrzebowali, chociazby po to, azeby stworzyl sensowna fabule - taka, ktora nie bedzie wywolywala usmiechu na twarz jak przy filmach klasy C.

 

Niemniej, zycze powodzenia, i pokazcie jakies screeny z tego co macie ;p

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez Piro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności