Kolin101 Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 Witam mam pytanie po ile poly robicie swoje modele broni, powiedzmy że np DesterEagle. Bo mam zrobić broń i nie chcę przesadzić z poly i nie dac go zbyt mało żeby maiło więcej szczegółów których nie zrobi teksturą.
Ex3 Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 Nie powiedziałeś najważniejszej rzeczy na co ma być ten model, na jaki silnik. Jak na powiedzmy DSa czy IPhone`a to pewnie przy 100 trisach będzie już za dużo. Jak UT3 to pewnie ~4 k tris (zgaduję). Do tego pytanie czy masz normal mapki do dyspozycji czy nie. Jak masz to możesz dać mniej a część detalu zrobić na normalce, jak nie masz normalki to żeby osiągnąć ten sam efekt potrzeba więcej poly.
F/X Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 To zalezy: Jaki widok gry? Jak wazny jest to obiekt w grze? Jaki to rodzaj gry? itp. Jezeli to do gry fpp gdzie zajmuje polowe ekranu przez 90% gry to od 2k do nawet 10k tri
Kolin101 Napisano 17 Październik 2008 Autor Napisano 17 Październik 2008 Aha gra to: www.slincer.cba.pl A strona teamu to http://redware.y0.pl/contact.htm
Kuba Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 Battlefield 2 (który ma już swoje lata) w trisach: Heavy MG 4000 Assault Rifle 3000 Pistol 1500 Grenade 1000 Knife 1000
Kolin101 Napisano 17 Październik 2008 Autor Napisano 17 Październik 2008 (edytowane) już nic . Edytowane 17 Październik 2008 przez Kolin101
Ex3 Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 Jak się zmieścisz w 2000 trisów to wystarczy jak na cRPG ;)
Kolin101 Napisano 17 Październik 2008 Autor Napisano 17 Październik 2008 na razie mam 60 więc jest ok ;-p
Piro Napisano 18 Październik 2008 Napisano 18 Październik 2008 (edytowane) 60tri... 4 boksy razem? :P no i edit: przejrzalem wasze stronki... 'stronki'. Imho potrzebujecie DOBREGO webdevelopera, albo przynajmniej kogos, kto sie zna na photoshopie i ma zmysl artystyczny... albo dobry gust :P I nie, nie jade po was, tylko mowie co widze - ochydne napisy, ochydne logo, zla prezencja danych, no i bledy w tekscie pisanym - nie wspominajac juz o skladni zdania: Zmienila sie w napoj ktora zmenia ludzi w mutanty, ktore wypuscily po czasie roboty. Hmm... Game designera tez byscie potrzebowali, chociazby po to, azeby stworzyl sensowna fabule - taka, ktora nie bedzie wywolywala usmiechu na twarz jak przy filmach klasy C. Niemniej, zycze powodzenia, i pokazcie jakies screeny z tego co macie ;p Pozdrawiam! Edytowane 18 Październik 2008 przez Piro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się