Raven Napisano 26 Luty 2004 Napisano 26 Luty 2004 Witam. Przedstawiam jeden z modeli naszego projektu; nekromanta nieumarłych. Poszukujemy grafika 2D wyspecjalizowanego w robieniu tekstur do obiektów low poly. Zainteresowanych, co do umiejętności jakich oczekujemy, proszę o kontakt ze mną [email protected] GG: 378001. Informacji o projekcie dostarczy nasz writer Jarosław Kucharczyk [email protected] GG: 3100253. PS. Gra powstaje na naszym własnym enginie. Nie posiadamy na razie strony WWW, uznaliśmy ze na razie jest zbędna, ale może się pojawi.
darkelf Napisano 26 Luty 2004 Napisano 26 Luty 2004 no przydalby sie wma ten grafik 2d, bo narazie teksturka biedna... mi osobiscie brakuje oczu najbardziej... model... no coz, nic ciekawego w nim nie widze ;)... normalny.
darkelf Napisano 26 Luty 2004 Napisano 26 Luty 2004 ehh no poprawny jest, nie wiecej :/... nie moja wina :)
Master Kiełbaster Napisano 26 Luty 2004 Napisano 26 Luty 2004 Broń mi się podoba reszta trochę mniej.
Gotham Napisano 26 Luty 2004 Napisano 26 Luty 2004 Twarz i broń jest ok., ciekawe i z charakterkiem, szczególnie twarzyczka. Ale ciałko i ubranko troszkę jakby bez pomysłu moim zdaniem. Nie do końca cokolwiek widać po prostu ;). Darkelf- Oczekuję twoich poprawnych prac :>.
Raven Napisano 26 Luty 2004 Autor Napisano 26 Luty 2004 Witam. Umieszczam render na którym widać szczegóły projektu. Muszę zaznaczyć że zajmuje się jedynie tworzeniem siatek i animacją ich. Projekt i tekstury zostały wykonane przez odpowiedzialne za tą część pracy osoby.
darkelf Napisano 27 Luty 2004 Napisano 27 Luty 2004 gotham: ja tez ich oczekuje :)... ale wiesz, z barbie sie nie pokazuje... ;) trzeba mroczniejsze klimaty przygotowac jak nieumarli i powstali z zaswiatow heh... moze siateczke pokaz :P
kru Napisano 27 Luty 2004 Napisano 27 Luty 2004 jak dla mnie to ok. zarwono model jak i mapa. ale czy z tekstury o tych rozmiarach nie mozna wycisnac wiecej detali?
Rafael Napisano 2 Marzec 2004 Napisano 2 Marzec 2004 Witam Jestem członkiem grupy MYSTIC TALES. Zajmuje się projektami (koncept art, oprawa plastyczna, teksturki obiektów,itp.) do gry Ragnarok Exodus. Przdstawiam wam popstac uehla, na podstawie którego był wykonany powyższy obiekt 3D. Tekstury były wykonane częsciowo przezemnie (twarz i poprawki końcowe ubrania). Tekstura zostala zrobiona z kontrastem co do piksela (wiec cięzko wcisnąc wiecej szczegułów) niedługo Raven umieści poprawiona teksture twarzy.
ftorek Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 hyhy - koncept jest superek - co do modelu - texturka - przyzwoita :D - hyhy - tzn. calkiem calkiem - model troche juz mniej - koles wyglada jak dziad - tyl mu odstaje - grube kostki strasznie ma (te w nogach ma sie rozumiec)
Raven Napisano 3 Marzec 2004 Autor Napisano 3 Marzec 2004 Weszliście nam na ambicje :P , Uechl z poprawionymi paroma rzeczami (wyraźniejesze oczy, jeszcze bardziej uszczegółowiona txt twarzy, zmniejszone kostki, lekko zmniejszony tyłek (nie bylo co zmniejszac w sumie Ftorek zobacz drugiego od lewej tam nic nie odstaje to co Ci odstawało to jego łachman - w czwartym). Postać nie jest jeszcze szczegółowo zrigwana więc przy wygieciach są błędy. Darkelf napisałeś że jest \"biedna teksurka\" przeglądając Twoje prace nie zauważyłem rewelacyjnych tekstur :].
Raven Napisano 3 Marzec 2004 Autor Napisano 3 Marzec 2004 Acha jeszcze jedno, to jest gra TPP więc nie będzie zbliżeń z obiektami nos w nos z kamerą więc szczegółowość jest wystarczająca (i tak w wiekszości przypadków wyświetlania tego obiektu txt będzie zmniejszona przez mipmapping ;) ) . A oto zbliżenie.
kru Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 dobra to ja mam pytanie - bo z tego co widze to tex nie jest symetryczny - i to jest ok, ale dlaczego, ulicha, jego kaptur na potylicy jest? ps. kolorki o wiele lepsze- - podbiliscie kontrast to szczegoly same wyszly :)
MaggeM Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 Hmm.. Co tu duzo mowic.. ee a moze powiem :).. sam pomysl i model fajne...Skoro to tpp to model i texturki faktycznie moga byc jak nie bedzie zblizen.. chociaz zazwyczj sa owe zblizenia chociazby w jakis filmikach czy przerwynikach akcji.. Najbardziej kuleje texturka.. tzn faktycznie moglbybyc lepiej jak na tak jej wielkosc.. a jak widzialem to bylo 1024 :D..hmmm a wszsytko wyglada jakby to byla 256 ;) - especially twarz :) - ktora po porprawieniu faktycznie wyglada lepiej.. No...ale jak to jest robione co do pixela to dam sobie odgrysc reke Uehlowi..pewnie ma ostre zabki [lol2]... Przy takiej wielkosci tex. dalo by sie tyle wyciagnac ze szok.. Poki co wyglada jak wyostrzona zanadto 256 albo ciut wiecej :) Tak wiec moze by cala texturke przerysowac szczegolnie ubranie :D...no ale jestescie na dobrej drodze .. powodzenia!! Niemniej.. postac w takiej wielkosci jak na obrazku bez zblizen wyglada dobrze. uu i forgot! :) ..za to laska jest fajowata ;)
Raven Napisano 3 Marzec 2004 Autor Napisano 3 Marzec 2004 Tekstura nie jest stymetryczna jak słusznie zauwazlyliscie (model też nie jest) :), oprócz kaptura, niestety nie zmiescił się podczas mapowania więc został odbity symetrycznie. Txt jest 1024 ale na 512, przy niesymetrycznym mapowaniu i obiekcie parowarstwowym (jest w sumie 5 rekawów i nogawek + skóra pod nimi) to wcale nie wychodzi tak dużo miejsca :(. Pozdrawiam.
MaggeM Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 Hmmm jak parowarstwowym? i jak 5 rekawow? ... najlepiej to zobaczyc ... pokaz ta texturke :D
Raven Napisano 3 Marzec 2004 Autor Napisano 3 Marzec 2004 Ech :). Prosze oto ponumerowane czesci, pod nimi kryje się jeszcze ciało naszego bohatera. Pod numerem 6 znajduje się płaszczyzna ciala uehla aby zwiekszyc trójwymiarowość poszarpania ubrania. Czystej txt nie umieszcze ponieważ nie jestem do tego upoważniony :(.
MaggeM Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 To co...te tkaniny na nim beda animowane? czy jak :) .. a jesli nie to po co robic pod spodem obiekty i textury :)...zdobadz to upowaznienie w takim razie :D... albo ok.. ja cie upowazniam [lol2].. osioł..:) o! sioł me/us the texture!! :)
Raven Napisano 3 Marzec 2004 Autor Napisano 3 Marzec 2004 Będą animowane. Txt pod nimi są po to żeby przez kanał alfa było coś pod nimi widac, nie wiem czy zauważyłeś że są poszarpane (na siatce raczej by sie nie opłacało tego robic, jednobitowy kanał alfa zjada mniej proca karty jednak).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się