Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Próbuję troszeczkę odpocząć od żmudnego modelowania (choć nie do końca) i postanowiłem pomachać więcej tabletem. Sam nie wiem czy dobry dział wybrałem bo jak widać, na obrazku znalazły się też elementy 3d. Jednak ok. 80 % to 2d. Sam nie wiem jak wyszło...

 

land1sl1.jpg

  • Like 1
  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To wip czy finished 2d?? Jak coś to bym popracował trochę nad zróżnicowaniem planów bo teraz jest trochę płasko i nie widać ogromu tych wież :/ Jest dobrze ale możesz wyciągnąć z tego wiele więcej;) Pozdro:)

Napisano

Pracka bardzo fajna co zresztą pisze chyba o każdym twoim dziele :D

Klimat inny, mniej industrialny, a bardziej w stronę SciFi (te klimaty też lubię :D ).

Można by było poprawić kamień po lewej bo wygląda na niedomalowany. Nie tyle odstaje jakościowo od skal po prawej, co widać bardzo wyraźnie dysproporcje pomiędzy oświetloną częścią kamienia, a tą zacienioną.

Druga sprawa to skadrowanie. Ciągle jak patrze na obrazek to moją uwagę skupią lewa strona, przez co skały po prawej są jakby na dalszym planie. Ta pusta przestrzeń po środku chyba to powoduje. Może by tam wstawić jeszcze jeden wieżowiec?

No i na koniec standardowa prośba o finalną prackę w rozdziałce 1440x900 :]

Napisano

Zrobiłbym większą różnicę między wielkością statku najbardziej wysuniętego z przodu a tymi dalej, bo teraz mam wrażenie że ten pierwszy jest sporo mniejszy od reszty

Mam wrażenie że jest jeszcze problem z tą mgłą co obejmuje skałki, trochę to dziwnie wygląda

Ale pracka miód :)

Napisano

Dzięki wszystkim za komentarze. Postaram się skorzystać z sugestii bo rzeczywiście pracka lekko niedopracowana. (no właśnie cały kłopot w tym, że brakuje głębi.. na razie nie wiem jak to ugryźć.;-) (Neotix - jak poprawie to wyślę;-)

Napisano

Omen gdzieś ostatnio pisał o perspektywie powietrznej,

...chyba u Orthezy.

 

Poza tym pozostają inne możliwości, kolor, kontrasty( ad persp. pow.),

opracowanie detalu= wielkości pędzla, miękkości pędzla, kierunki ( poziomy to najdalszy plan....- diagonalne, to pierwszy), nasycenie, położenie przedmiotów w prostokącie( te które są przy krawędziach wydają się zawsze bliżej, ważna też odległość i kształt) Tych sposobów na tworzenie przestrzeni-głębi jest wiele ;)

Ładnie w kolorze wyważona praca.

Napisano

Eleganckie :) Jedno co mi odrazu się rzuciło w oczy to jakieś zaburzenie równowagi. Jak patrzy się od lewej do prawej to mam wrażenie że dalej będzie więcej konstrukcji SF gładkich świecących ścian lub innych statków, a to przechodzi w klimatyczny kamień "wieży". Jak patrzy się od prawej do lewej to widzę budynek, elegancki popękany kamien i nagle klimat się zmienia w blaszane (co nie znacy złe) SF. Może poprostu pomaluj te statki nadaj im tonację taką by strony się równoważyły w klimacie. Niestey wydaje mi się że w połączeniach 2d 3d trzeba w którąś stronę przegiąć by cała kompozycja była spójna

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności