Napisano 23 Październik 200816 l Witam Mam problem z testurowaniem. Zrobiłem sobie z lofta krętą drogę, i teraz chciałem ją poteksturturować, ale tak by tekstura z tilingiem układała się po ścieżce, wzdłuż drogi. Bo normalnie teksura rozkłada się nielezaleznie od kształtu jej drogi, a ja chce by dopasowała się do drogi... Mam nadzieje że wytłumaczyłem to jakoś sensownie;)
Napisano 23 Październik 200816 l Zapoznaj się z modyfikatorem Unwarp. Tutaj jest dużo wiedzy http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=32658
Napisano 23 Październik 200816 l loft to akurat może dopasować texturę sam właśnie tak jak chcesz. surface parameters mapping apply mapping a chciałbym zobaczyć jak to mapujesz po lofcie za pomocą unwrapuvw
Napisano 23 Październik 200816 l Jeśli dopuszczasz tilling i deformacje tekstury, to zaznacz "faceted" w opcjach materiału.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto