Adramel Napisano 23 Październik 2008 Share Napisano 23 Październik 2008 Witam Mam problem z testurowaniem. Zrobiłem sobie z lofta krętą drogę, i teraz chciałem ją poteksturturować, ale tak by tekstura z tilingiem układała się po ścieżce, wzdłuż drogi. Bo normalnie teksura rozkłada się nielezaleznie od kształtu jej drogi, a ja chce by dopasowała się do drogi... Mam nadzieje że wytłumaczyłem to jakoś sensownie;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kindlar Napisano 23 Październik 2008 Share Napisano 23 Październik 2008 Zapoznaj się z modyfikatorem Unwarp. Tutaj jest dużo wiedzy http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=32658 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 23 Październik 2008 Share Napisano 23 Październik 2008 loft to akurat może dopasować texturę sam właśnie tak jak chcesz. surface parameters mapping apply mapping a chciałbym zobaczyć jak to mapujesz po lofcie za pomocą unwrapuvw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 23 Październik 2008 Share Napisano 23 Październik 2008 Jeśli dopuszczasz tilling i deformacje tekstury, to zaznacz "faceted" w opcjach materiału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się