Paladin Napisano 26 Luty 2004 Napisano 26 Luty 2004 Jest to moj pierwszy model ktory macie przyjemnosc:D oceniac, a przedstawia trójwymiarowy model starozytnej greckiej lodzi wojennej
Badyl Napisano 26 Luty 2004 Napisano 26 Luty 2004 :) nareszcie jakis plywajacy pojazd :) robisz ten statek na podstawie planow czy moze rysunkow, czy moze na przyklad na podstawie monety? ja nie wiem czy to jest grecka lodz czy tez moze raczej triera... tym bardziej nie jest to galeon :) najbardziej to wyglada to na rzymska jednostke wojenna.. scena sugeruje ze jest to statuetka. w takim wypadku wiosla wydaja sie byc zbyt cienkie, zbyt rowne i proste. plotno zagla jest z mikroskopijnej grubosci blaszki :) ale pierwsze wrazenie bylo bardzo pozytywne ;
AravaL Napisano 26 Luty 2004 Napisano 26 Luty 2004 Przyjemnie wyglada. Jak na model low-poly, to moze te zwierzatka sa troche zbyt \"geste\". Ogolnie szczegolow jest sporo, przynajmniej takie odnosze wrazenie ;)... (moze to ten material tak dziala). Postaraj sie zrobic lepszy render, jakies ciekawsze oswietlenie (HDRI), jakies GI... ewentualnie zmien tez materialy, zeby wygladaly bardziej na zloto -> delikatny reflection... Jednym slowem -> odpal to pod V-rayem. :] Co do poprawnosci samego modelu, to nic nie powiem, bo nie widzialem referencji. Pozdrawiam.
Archangel Napisano 27 Luty 2004 Napisano 27 Luty 2004 troche za kanciasty ale jesli to LP to OK :) Ogolnie naprawde ladny tylko material musisz zdecydowanie dopracowac
Predator Napisano 27 Luty 2004 Napisano 27 Luty 2004 Witam temacik ciekawy ale bylby to modelik jakbys calkowicie skupil sie na szczegolikach ... typu gwozdzie w szkilecie itp.:) no ale pwoiedzmy ze jak to twoj pierwszy model to bardzo fajnie wyszedl :) ale jak nabierzesz wprawe sprobuj zrobic go ponowniez extra detalami choc wiem ze to nie koniec pracy :) bede wpadal ogoladac updaty pozdrawiam
Paladin Napisano 27 Luty 2004 Autor Napisano 27 Luty 2004 Tak...jest to moj pierwszy model...ktory dalem na forum:D, ale nie pierwszy ktory wymodelowalem. Stetek robie na podstawie plastikowego modelu, ktory dawno, dawno temu zlozylem:D Co do zmian: zagle juz zmienile, a wielkosci wiosel zgadzaja sie z orginalem, no i oczywiscie planuje zrobic to w v-rayu
Paladin Napisano 7 Marzec 2004 Autor Napisano 7 Marzec 2004 no i koncowa scenka:) jak macie jakies sugestkie, widzicie jakies bledy to mowcie p.s. tlo nie podlega ocenie:D
dirty Napisano 8 Marzec 2004 Napisano 8 Marzec 2004 model jest fajny ale ten ostatni render jest po prostu wstretny!! poprzednie duuzo lepsze... zdecydowanie za duze swiatlo, az bije po oczach, nic nie widac doslownie material wstretny, co to jest? zloto?? tla nie komentuje bo nie chciales ;) daj jakis normalny material na stol, podstawke pod statek i sam stateczek, wlacz AA, noi wyrenderuj to z GI pzdr
Leru Napisano 8 Marzec 2004 Napisano 8 Marzec 2004 A fuuuuuu ale obrzydliwe (render bo modelik jest spoko :) ) :| zdejmij to tlo, troche zdejmij nasycenia koloru tego zlota, moze go troche pobrodz i daj jakies GI to napewno model \"wyjdzie\" z obrazka troche.
AravaL Napisano 8 Marzec 2004 Napisano 8 Marzec 2004 Az takie wstretne to to nie jest... :] Daj na scenke jedno malutkie omni i oswietlenie mapka Hdr. Jesli jest tam GI, to zbyt malo widoczne (chyba przez to mocne omni). Mozesz sie pokusic o cala scenke, a nie sam render modelu. :]
Paladin Napisano 8 Marzec 2004 Autor Napisano 8 Marzec 2004 Wiec tak, GI dalem:) ale jest niewidoczne zapewne przez zbyt silne omni, ze zlotem mam pewne problemy, no ale po to jest forum zeby dowiedziec sie, jakie bledy sie robi, a co do scenki to najpierw caly model bedzie skonczony potem sie zastanowie co dalej
mkk3a Napisano 8 Marzec 2004 Napisano 8 Marzec 2004 faktycznie model świetny a co do ostatniego rendera z tłem to zdanie mam identyczne jak moi przedmówcy
Paladin Napisano 9 Marzec 2004 Autor Napisano 9 Marzec 2004 teraz zmienilem oswietlenie omni i wstawilem inna mape hdr (widac w tle) wlaczylem AA
AravaL Napisano 9 Marzec 2004 Napisano 9 Marzec 2004 No juz ladniej... teraz mozesz zrobic jakas scenke [model moze stac na szafie itp.] Mozesz sie pobawic z innymi ustawieniami kamery, z Dof`em... ewentualnie jak bedziesz mial scenke, przydalo by sie bardziej skontrastowac model. (poglebic cienie+mocniejszy specular na krawedziach). Kombinuj az uzyskasz to, co chciales osiagnac :]. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się