myszap Napisano 2 Listopad 2008 Share Napisano 2 Listopad 2008 Witam Mam problem z wygladzeniem krawedzi w stworzonym obiekcie. Zaczne od poczatku: 1. najpierw za pomoca "line" stworzylem interesujacy mie ksztalt 2. nastepnie uzylem modyfikator "Extrude" i wytloczylem obiekt 3 i teraz chcialbym aby zaokraglic krawedzie zaznaczone na obrazku i tu pojawia sie problem nie mam pojecia jak to zrobic. Probowalem pociac obiekt za pomoca "Quick slice" a nastepnie "turbosmooth" lub "Meshsmoth" ale nic mi nie wychodzi :[ , pozniej probowalem zmniejszac poszczegolne "vertexy" i je skalowac "Uniform scale" bylo juz duzo lepiej ale i tak nie jest to zadowalajacy efekt. Jakim sposobem mam rozwiazac swoj problem ??? oto zdjecie: 1. zaznaczone na czerwono krawedzie ktore chce wygladzic 2. co chce z zrobic :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 2 Listopad 2008 Share Napisano 2 Listopad 2008 (edytowane) Funkcja nazywa się chamfer. Objekt musi być editable mesh albo poly (lepiej editable poly), lub mieć odpowiedni modyfikator (funkcja jest dostępna właśnie w tych modyfikatorach) Edytowane 2 Listopad 2008 przez Ania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 3 Listopad 2008 Share Napisano 3 Listopad 2008 turbosmoothem czy mesh smoothem nic nie zdzialas jesli bedziesz mial taka spieprzona siatka pod "wygladzacze" trzeba stworzyc cos na quadach albo trojkatach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
myszap Napisano 4 Listopad 2008 Autor Share Napisano 4 Listopad 2008 moglby ktos przyblizyc jak zrobic siatke "quadach albo trojkatach " ?? bo nie bardzo wiem jak proboje ale nie wychodzi mu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kindlar Napisano 4 Listopad 2008 Share Napisano 4 Listopad 2008 Spróbuj tak: 1. Zrób boxa 3x1x1. 2. Potem convert to editable poly. 3. Wybierasz dwa skrajne poly na oparcia, środkowy zostawiasz na "siedzisko" i robisz extruda. 4. Zaznaczasz boczne edgesy i dajesz chamfer. 5. Dajesz meshsmath albo turbosmoth i zagęszczasz siateczkę. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
myszap Napisano 4 Listopad 2008 Autor Share Napisano 4 Listopad 2008 poweim Ci ze to niezly sposób :] i do tego dziala !! Dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 5 Listopad 2008 Share Napisano 5 Listopad 2008 Zapoznaj sie z takimi narzedziami jak cut, connect w editable poly czy editable mesh wtedy w kazdej chwile bedziesz molg panowac nad siatka i przeksztalacac ja tak by otrzymac zadana siatke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
myszap Napisano 5 Listopad 2008 Autor Share Napisano 5 Listopad 2008 znam je doskonale ale nigdy nie wiem co mi wyjdzie po : turbosmooth czy meshsmooth. Problem lezy raczej "jak wygladzaja te dwa modyfikatory" bo nie bardzo potrafie przewidziedz rezultat :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi