airmoss Napisano 5 Listopad 2008 Napisano 5 Listopad 2008 jaki parametr odpowiada za pozbycie sie tak drastycznej zmiany w jakosci tekstury w odleglych partiach obrazka?
mirach Napisano 5 Listopad 2008 Napisano 5 Listopad 2008 A nie tylko to :) Wejdz do material editor, do textury, i tam masz Blur, bazowo ustawiony na 1. Zmiejsz do 0,1 albo i do 0,01. 1
airmoss Napisano 5 Listopad 2008 Autor Napisano 5 Listopad 2008 dzieki, wasze sugestie nieco poprawily sytuacje, choc to nie jest jeszcze do konca "to" :) +rep
Sebastian Ozga Napisano 5 Listopad 2008 Napisano 5 Listopad 2008 Więc może to kwestia kompresji pliku? Rozumiem, że pod większym kątem jest już normalnie. Napisz coś więcej na temat renderu. Aha, tiling spod Max'a też może powodować takie "ciekawostki".
zgred Napisano 5 Listopad 2008 Napisano 5 Listopad 2008 a zmien w opcjach bitmapy filtering na summed area
Mr_SAN Napisano 5 Listopad 2008 Napisano 5 Listopad 2008 Może tak jak wyżej pisano - Image Sampler GMC ale jako filter ustaw Catmull-Rom?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się