Napisano 5 Listopad 200816 l jaki parametr odpowiada za pozbycie sie tak drastycznej zmiany w jakosci tekstury w odleglych partiach obrazka?
Napisano 5 Listopad 200816 l A nie tylko to :) Wejdz do material editor, do textury, i tam masz Blur, bazowo ustawiony na 1. Zmiejsz do 0,1 albo i do 0,01.
Napisano 5 Listopad 200816 l Autor dzieki, wasze sugestie nieco poprawily sytuacje, choc to nie jest jeszcze do konca "to" :) +rep
Napisano 5 Listopad 200816 l Więc może to kwestia kompresji pliku? Rozumiem, że pod większym kątem jest już normalnie. Napisz coś więcej na temat renderu. Aha, tiling spod Max'a też może powodować takie "ciekawostki".
Napisano 5 Listopad 200816 l Może tak jak wyżej pisano - Image Sampler GMC ale jako filter ustaw Catmull-Rom?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto