marcin wuu Napisano 9 Listopad 2008 Napisano 9 Listopad 2008 Nie mam ostatnio w ogóle czasu na 3d :( więc żeby nie zardzewieć coś takiego ulepione na szybko: oczywiście komentarze i krytyka mile widziane.
Ania Napisano 9 Listopad 2008 Napisano 9 Listopad 2008 Ładna, oprócz stóp i rąk. Tułów bardzo zgrabnie wyszedł. Coś nie tak jest z szyją, chyba powinna zachodzić bardziej na tył głowy, albo być ciut pochylona do przodu. Tak sobie myślę patrząc, że przydała by się w wingsie funkcja wygładzająca środkowy kant virtual mirrora. Wiesz przypadkiem czy coś takiego jest w planie? Bo żeby było tak gładko jak na głowie z prawej, chyba musiałeś freezować?
marcin wuu Napisano 9 Listopad 2008 Autor Napisano 9 Listopad 2008 Niestety nie ma możliwości likwidacji tego szwu na mirrorze - musiałem zrobić freeze... Nie sądzę żeby to było akurat teraz wysoko na liście do zrobienia - raczej będzie to blokowanie vertexów (na zasadzie maskowania zbruszowego) i/lub jakieś narzędzia do pozowania - ale podpytam o mirrora też.
Levus Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 Plecy niedoróba. W krzyżu nie bardzo, łopatki i żebra też. Koło pachy, pod łopatką jest nie tak jak trzeba. Ogólnie idzie dobrze:) pracuj dalej, pzdr!
Tomala Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 ogólnie fajne, głowa trochę za duża i kolana bym poprawił. pozdro.
marcin wuu Napisano 12 Listopad 2008 Autor Napisano 12 Listopad 2008 dzięki za komentarze, spróbuję się zastosować do uwag :) Ania - spytałem się optigona o co chodzi z tym szwem i już spieszę z odpowiedzią: wynika on z tego że dla wings zmirrorowana geometria to osobny obiekt, niepołączony z oryginałem - żeby nie było szwu trzeba by było przed zesmoothowaniem połączyć te obiekty, ale wtedy vm nie działałby w trybie quick smoothed preview - albo działałby koszmarnie powoli bo przykażdej operacji wings musiałby rozdzielić obiekty, wykonać operację i z powrotem połączyć. a takiego rozwiązania developerzy nie przyjmą. Więc szew zostaje. wracając do tematu - postanowiłem dorobić pani jakieś akcesorium. Jako zapalony, choć mierny, fotoamator postanowiłem że będzie to aparat - oczywiście w dobie cyfrowego szału będzie to lustrzanka analogowa ;) a dokładniej minolta 8000i - ostatnia moja analogówka :) tak wygląda na razie - prawa strona nie ruszona jeszcze oprócz ogólnej bryły. Przy okazji jak się weźmie ten aparat do ręki widać jak bardzo analogowo jest on zaprojektowany - założę się że był ręcznie odrysowany potem model z gipsu - wszystko w tym aparacie jest łagodnie zaokrąglone bez śladu modnych obecnie przetłoczeń rodem z programów nurbsowych :)
gawel72 Napisano 13 Listopad 2008 Napisano 13 Listopad 2008 Bardzo fajny modelik ciałka, mógłbyś pokazać siatkę?
JmTm00 Napisano 13 Listopad 2008 Napisano 13 Listopad 2008 yup....wire is required to pass on another level ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się