Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Nie mam ostatnio w ogóle czasu na 3d :( więc żeby nie zardzewieć coś takiego ulepione na szybko:

 

malycycut0.jpg

w1024.png

 

oczywiście komentarze i krytyka mile widziane.

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ładna, oprócz stóp i rąk.

Tułów bardzo zgrabnie wyszedł.

Coś nie tak jest z szyją, chyba powinna zachodzić bardziej na tył głowy, albo być ciut pochylona do przodu.

 

Tak sobie myślę patrząc, że przydała by się w wingsie funkcja wygładzająca środkowy kant virtual mirrora. Wiesz przypadkiem czy coś takiego jest w planie? Bo żeby było tak gładko jak na głowie z prawej, chyba musiałeś freezować?

Napisano
  • Autor

Niestety nie ma możliwości likwidacji tego szwu na mirrorze - musiałem zrobić freeze... Nie sądzę żeby to było akurat teraz wysoko na liście do zrobienia - raczej będzie to blokowanie vertexów (na zasadzie maskowania zbruszowego) i/lub jakieś narzędzia do pozowania - ale podpytam o mirrora też.

Napisano

Plecy niedoróba. W krzyżu nie bardzo, łopatki i żebra też. Koło pachy, pod łopatką jest nie tak jak trzeba.

 

Ogólnie idzie dobrze:)

pracuj dalej,

pzdr!

Napisano

ogólnie fajne, głowa trochę za duża i kolana bym poprawił. pozdro.

Napisano
  • Autor

dzięki za komentarze, spróbuję się zastosować do uwag :)

 

Ania - spytałem się optigona o co chodzi z tym szwem i już spieszę z odpowiedzią: wynika on z tego że dla wings zmirrorowana geometria to osobny obiekt, niepołączony z oryginałem - żeby nie było szwu trzeba by było przed zesmoothowaniem połączyć te obiekty, ale wtedy vm nie działałby w trybie quick smoothed preview - albo działałby koszmarnie powoli bo przykażdej operacji wings musiałby rozdzielić obiekty, wykonać operację i z powrotem połączyć. a takiego rozwiązania developerzy nie przyjmą. Więc szew zostaje.

 

wracając do tematu - postanowiłem dorobić pani jakieś akcesorium. Jako zapalony, choć mierny, fotoamator postanowiłem że będzie to aparat - oczywiście w dobie cyfrowego szału będzie to lustrzanka analogowa ;) a dokładniej minolta 8000i - ostatnia moja analogówka :)

 

minoltaqy2.jpg

minoltaqy2.cd008a4c51.jpg

 

tak wygląda na razie - prawa strona nie ruszona jeszcze oprócz ogólnej bryły. Przy okazji jak się weźmie ten aparat do ręki widać jak bardzo analogowo jest on zaprojektowany - założę się że był ręcznie odrysowany potem model z gipsu - wszystko w tym aparacie jest łagodnie zaokrąglone bez śladu modnych obecnie przetłoczeń rodem z programów nurbsowych :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności