viater Napisano 9 Listopad 2008 Napisano 9 Listopad 2008 Czołem, Zrobiłem głowę - łeb. Ma puste oczodoły. Chciałbym dodać oczy i zmienić ich materiał, ale tak żebym potem jeszcze mógł edytować model. Ponoć jakoś na warstwach ale coś mi nie idzie. Może ktoś pomoże i napisze workflow. dzięki.
deshu Napisano 9 Listopad 2008 Napisano 9 Listopad 2008 (edytowane) ogolnie sprawa ma sie tak ze musisz sie nauczyc uzywac sub-tool. sory ze nie bedzie step by step ale trzeba kiedys spac albo taki minitut: edytujesz sobie mesha i jest fajnie wchodzisz w tool-->subtool-->klikasz append i wybierasz np: sphere ( lub jezeli amsz juz oko to najpierw musisz zimportowac mesha do zbrusha, importowac mesha glowy czy co tam sculptujesz, i teraz po kliknieciu append powinienes miec na liscie swoje oko ) milego rzezbienia Edytowane 9 Listopad 2008 przez deshu
deshu Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 toc pisal ze chce miec mozliwosc powrotu do edycji poprzedniego mesha
viater Napisano 12 Listopad 2008 Autor Napisano 12 Listopad 2008 Jak dodaję sfery jako osobne obiekty to już nie mogę ruszyć głowy, nad którą pracuję. Widziałem na jutubie że jakoś się da, ale robią to tak szybko i jakoś na skóty że nie wiem o co chodzi
michalo Napisano 13 Listopad 2008 Napisano 13 Listopad 2008 Robisz to w taki sposob: Masz, dajmy na to swoja gloke, w trybie edit. Teraz Klikasz na load tool badz import i wybierasz np PolySphere. z ekranu znika ci Glowa i pojawia kula. Teraz w zakladce tool wybierasz z powrotem swoj model (pojawia sie on na ekranie zamiast kuli) Nizej w zakladce subtools klikasz append i wybierasz z gornej listy polySphere. I masz jedno oko:) Model jasniejszy to ten nad ktorym aktualnie pracujesz.
viater Napisano 16 Listopad 2008 Autor Napisano 16 Listopad 2008 Znalazłęm http://www.veoh.com/videos/v880521zeMJNA9X?rank=219&jsonParams={%22numResults%22%3A20%2C%22rlmin%22%3A0%2C%22query%22%3A%22zbrush%22%2C%22rlmax%22%3Anull%2C%22veohOnly%22%3Atrue%2C%22order%22%3A%22default%22%2C%22range%22%3A%22a%22%2C%22sId%22%3A%22602725978350286661%22%2C%22offset%22%3A200}&searchId=602725978350286661&rank=220
jacynt Napisano 30 Grudzień 2009 Napisano 30 Grudzień 2009 Na tej http://www.pixologic.com/zclassroom/homeroom/ stronie w dziale "getting started with zbrush" jest rozdział "Creating a vase" a w nim video "Creating a vase part 3". Na tym tucie pokazane jest jak dodać kolejny tool, tak, żeby móc wrócić do edycji pierwszego tool'a. Post może i stary, ale to chyba jedyny nawiązujący do tego tematu na tym forum, więc uzupełniam.
Druid Napisano 5 Styczeń 2010 Napisano 5 Styczeń 2010 W sumie to jestem raczej poczatkiujacy w tym programie, ale ja bym zrobil to tak, ze stworzyl bym sobie jedno oko i potem do glowy dodal bym jedno i drugie oko osobno do glowy jako sub-tools. W ten sposob moglbym sobie nimi manipulowac niezaleznie. Prawdopodobnie sa lepsze rozwiazania :P Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się