Skocz do zawartości

[WIP] Postać 3d: Marta


graphic

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Zabrałem się za pierwszą postać. Jak na razie mało widać ale niedługo będzie więcej. Spodziewam się, że narobiłem mnóstwo podstawowych błędów ale nikt od razu nie był mastahem:) Proszę o komentarze, porady.

 

Pozdrawiam

 

martalpxb2.th.jpgthpix.gif

Edytowane przez graphic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

No więc założeniem było po prostu zrobić postać low poly. Nie mam w tym doświadczenia i nie wiem czy dobrze siatkę układam. Chce to potem oteksturować i jakiś prosty rigg zrobić. Mesh smooth jest, gdyż chciałem zobaczyć jak będzie z nim wyglądał model. Czy ktoś jest w stanie mnie troszkę "poprowadzić" w temacie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narazie jest ok...

chyba masz zaduzo poligonow na tym nosie (po bokach) nie wiem czy ci sie to uda ladnie polaczyc, zeby flowsiatki sie nie zjebal, ja bym tam po jednym polgyonie wyjebal...

to co masz na gornej wardze (te "cienkie" polygony zeby dodac detalu) jest ci nie potrzebne, to w koncu low-nie, nie?

usta tez odlacz od siebie, bo narazie nie moze ich otwoczyc

skrzyw tez usta, srodek lekko do dolu, i konciki ust tez...

bedziesz musial dodac polygony wokol oczu, z ta iloscia co tam masz na razie nic porzadnego nie wymodelujesz...

i ja dodal bym jeszcze polygony pod nosem, bo jak zaczniesz tam laczyc to moze sie krzaczyc...

 

i jedna rada... rozumiem ze to twoj pierwszy model twarzy, i uwazam ze to troszke mija sie z celem, zapuszczanie siatki tutaj na forum i proszenie o uwagi...; jak chcesz sie czegos nauczyc, wymodeluj z 5 takich twarzy a sam dojdziesz co i jak....

 

anyhow, powodzenia! i nie zapomnij poscic pix jak skonczysz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach