graphic Napisano 18 Listopad 2008 Napisano 18 Listopad 2008 (edytowane) Witam! Zabrałem się za pierwszą postać. Jak na razie mało widać ale niedługo będzie więcej. Spodziewam się, że narobiłem mnóstwo podstawowych błędów ale nikt od razu nie był mastahem:) Proszę o komentarze, porady. Pozdrawiam Edytowane 1 Kwiecień 2009 przez graphic
jacenty Napisano 18 Listopad 2008 Napisano 18 Listopad 2008 wedlug mnie to ten dzial pozatem troche za malo pokazujesz zeby cokolwiek powiedziec
Temporal Napisano 18 Listopad 2008 Napisano 18 Listopad 2008 sorki ze sie spytam ale tam nadales tylko smootha czy raczej mesh smooth lub cos podobnego? no i nie wiem czy zaduzo szczegolow nie modelujesz jak na game art no ale nie znam wsumie zalozen do czego ma to trafic itp
graphic Napisano 19 Listopad 2008 Autor Napisano 19 Listopad 2008 No więc założeniem było po prostu zrobić postać low poly. Nie mam w tym doświadczenia i nie wiem czy dobrze siatkę układam. Chce to potem oteksturować i jakiś prosty rigg zrobić. Mesh smooth jest, gdyż chciałem zobaczyć jak będzie z nim wyglądał model. Czy ktoś jest w stanie mnie troszkę "poprowadzić" w temacie ??
rozpruwacz Napisano 1 Grudzień 2008 Napisano 1 Grudzień 2008 narazie jest ok... chyba masz zaduzo poligonow na tym nosie (po bokach) nie wiem czy ci sie to uda ladnie polaczyc, zeby flowsiatki sie nie zjebal, ja bym tam po jednym polgyonie wyjebal... to co masz na gornej wardze (te "cienkie" polygony zeby dodac detalu) jest ci nie potrzebne, to w koncu low-nie, nie? usta tez odlacz od siebie, bo narazie nie moze ich otwoczyc skrzyw tez usta, srodek lekko do dolu, i konciki ust tez... bedziesz musial dodac polygony wokol oczu, z ta iloscia co tam masz na razie nic porzadnego nie wymodelujesz... i ja dodal bym jeszcze polygony pod nosem, bo jak zaczniesz tam laczyc to moze sie krzaczyc... i jedna rada... rozumiem ze to twoj pierwszy model twarzy, i uwazam ze to troszke mija sie z celem, zapuszczanie siatki tutaj na forum i proszenie o uwagi...; jak chcesz sie czegos nauczyc, wymodeluj z 5 takich twarzy a sam dojdziesz co i jak.... anyhow, powodzenia! i nie zapomnij poscic pix jak skonczysz...
_michal Napisano 4 Grudzień 2008 Napisano 4 Grudzień 2008 Jeśli robisz lowpoly, to nie dawaj meshsmooth, bo wówczas zaburza on wygląd modelu. Obiekt lowpoly musi dobrze wyglądać bez meshsmootha, chyba że robisz highpoly pod normale, to wówczas jest OK. Zwróć uwagę na kącik ust, za dużo krawędzi zbiega się tam w jednym punkcie.
graphic Napisano 1 Kwiecień 2009 Autor Napisano 1 Kwiecień 2009 Witajcie! Po długiej przerwie skończyłem główkę. Główka 1418 trójkątów. Na screenie jest więcej bo wstawiłem czarne gałki oczne;). Nada się to już pod ZB czy wszystko leży i kwiczy???? :P Proszę o komentarz i ewentualne porady. By simonus at 2009-04-01
Bruneq Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 (edytowane) proponuje zapoznac sie z topologia siatki glowy, w necie pelno wzorów, to co zrobiles, moim zdaniem do zbrusha sie nie nadaje, masz 5ciokąty,. masz 3katy....ale na zbrushu sie nie znam, wiec moze i sie nada...jedno jest pewne, bardzo karykaturalnie to wyglada, jak rzezba jakas edit: to powinno pomoc: http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/3d_stylisedhead/stylisedhead01.asp Edytowane 1 Kwiecień 2009 przez Bruneq
Kuba Napisano 1 Kwiecień 2009 Napisano 1 Kwiecień 2009 Wiesz, pod Z-brusha możesz skończyć nawet na poziomie sześcianu lub kulki, wszystko zależy od techniki i umiejętności. Jeśli zaś chodzi o układ siatki, to staraj się utrzymywać układ podobny do tego: Rysunek by soda :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się