Skocz do zawartości

pojazd3d: Dockyard model Hannah


Badyl

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

osz ty....a tak chciałem łódeczke zmącić w maxie...ale skilla mi troszkę jeszcze brakuje ...teraz będę musiał patrzeć na twoje dzieło...a wniosek jest taki ,że musisz sie postarać bo plebs chce zobaczyć piękną łódeczkę!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jo. skończyłem ten patyk długi i te dwa kawałki sterczące na końcach. teraz pora na takie okrągławe kawałki idące i biegnące przez całą długość tego patyka na dole.

 

aj kil ju!:)

 

sajlens!!!!! :D

Edytowane przez Badyl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny material i fajnie sie zapowiada. tylko powiedz czy modelujesz na podstawie jakis schematow? Bo cos mi sie wydaje, ze taka konstrukcja stepki (tak to sie nazywa) jest niekoniecznie prawidlowa. Nie znam sie na statkach ogolnie, ale nie wyglada mi to na bardzo wytrzymale umocowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w prawdziwej jednostce uklad belek byl na pewno inny, ale to jest "wirtualny model realnego modelu w skali" :) i tak to wygląda. co do planów i fotek to zapraszam tutaj:

http://www.dlumberyard.com/Hahn/hannah.htm

mam plany w superanckiej jakości ale nie mam zgody na ich rozpowszechnianie ;)

 

zrobiłem przednie cant frames, czyli wręgi ustawione pod kątem do osi statku, celem wzmocnienia sztywności kadłuba. hmm.. :)

a5wd5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Badyl to sie zna na patyczkach ;)

 

no... badyle mam lepiej rozpoznane, ale możesz mieć rację :)

 

fajne patyki, powiesz jak to robisz?

 

Jak ma się dobre refki to się nawet specjalnie nie spocisz :D

Na ten przykład rysunki dwóch pierwszych wręg wyglądają tak jak w załączniku. Się bierze robi plane'a, sie do editable poly chlasta, sie cutuje, się posówa wierzchołki, się robi to samo z drugą powierzchnią wręgi, się łączy rozsuniete na odpowiednią odległość wręgi, dorabia tam parę jeszcze bzdetów i się ma. potem ustawia we właściwe miejsce i kąt, się wrzuca unwrapa i się mapuje i się ma. :)

żadnej sensacji ale to trochę trwa bo każda wręga jest inna, do tego ma swoje indywidualne niuanse i tak dalej i tym podobne, no i ja nie jestem kozakiem w 3d od tego powinienem zacząc... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności