Napisano 21 Listopad 200816 l cześć, nagle mnie coś tknęło i zacząłem nieświadomie posuwać vertexy... Edytowane 26 Listopad 200816 l przez Badyl
Napisano 22 Listopad 200816 l Autor o posuwaniu z boku to nie ja, nie do mnie, ja tego nie zrobilem. Edytowane 24 Listopad 200816 l przez Badyl
Napisano 22 Listopad 200816 l osz ty....a tak chciałem łódeczke zmącić w maxie...ale skilla mi troszkę jeszcze brakuje ...teraz będę musiał patrzeć na twoje dzieło...a wniosek jest taki ,że musisz sie postarać bo plebs chce zobaczyć piękną łódeczkę!!!
Napisano 22 Listopad 200816 l Autor jo. skończyłem ten patyk długi i te dwa kawałki sterczące na końcach. teraz pora na takie okrągławe kawałki idące i biegnące przez całą długość tego patyka na dole. aj kil ju!:) sajlens!!!!! :D Edytowane 24 Listopad 200816 l przez Badyl
Napisano 24 Listopad 200816 l Autor świstu gwizdu no i tryton poszedł w pi.. ee w glizdu (?) :) zmieniłem teksturkę na czeresieńkę i wziąłem się jednak za pierwszą nawodną jednostkę wojenną hamerykańców.
Napisano 24 Listopad 200816 l Badyl, jak teraz będziesz pokazywał upy w tempie jeden patyk na up to cie zabije, serio, dawaj te wręgi i jedź dalej! :D
Napisano 25 Listopad 200816 l Fajny material i fajnie sie zapowiada. tylko powiedz czy modelujesz na podstawie jakis schematow? Bo cos mi sie wydaje, ze taka konstrukcja stepki (tak to sie nazywa) jest niekoniecznie prawidlowa. Nie znam sie na statkach ogolnie, ale nie wyglada mi to na bardzo wytrzymale umocowanie.
Napisano 25 Listopad 200816 l stępka chyba powinna być solidniejsza ;] jak to bedzie wygladać na koniec?:> jakies foty? plany?:> pozdro ;]
Napisano 25 Listopad 200816 l Autor w prawdziwej jednostce uklad belek byl na pewno inny, ale to jest "wirtualny model realnego modelu w skali" :) i tak to wygląda. co do planów i fotek to zapraszam tutaj: http://www.dlumberyard.com/Hahn/hannah.htm mam plany w superanckiej jakości ale nie mam zgody na ich rozpowszechnianie ;) zrobiłem przednie cant frames, czyli wręgi ustawione pod kątem do osi statku, celem wzmocnienia sztywności kadłuba. hmm.. :)
Napisano 26 Listopad 200816 l Autor Badyl to sie zna na patyczkach ;) no... badyle mam lepiej rozpoznane, ale możesz mieć rację :) fajne patyki, powiesz jak to robisz? Jak ma się dobre refki to się nawet specjalnie nie spocisz :D Na ten przykład rysunki dwóch pierwszych wręg wyglądają tak jak w załączniku. Się bierze robi plane'a, sie do editable poly chlasta, sie cutuje, się posówa wierzchołki, się robi to samo z drugą powierzchnią wręgi, się łączy rozsuniete na odpowiednią odległość wręgi, dorabia tam parę jeszcze bzdetów i się ma. potem ustawia we właściwe miejsce i kąt, się wrzuca unwrapa i się mapuje i się ma. :) żadnej sensacji ale to trochę trwa bo każda wręga jest inna, do tego ma swoje indywidualne niuanse i tak dalej i tym podobne, no i ja nie jestem kozakiem w 3d od tego powinienem zacząc... :)
Napisano 26 Listopad 200816 l Autor zadek czyli rufa, niech wiatr w nią zawsze dmucha.. jeszcze niekompletna ale już mi się nie chce dzisiaj :)
Napisano 26 Listopad 200816 l Rzeznia totalna :) Siczne! To jest dobry pomysl zeby teksturowac na biezaco...
Napisano 26 Listopad 200816 l jak dla mnie gites!!! Badyl zabieraj się za te patyki, bo ci dobrze idzie... powodzenia!!! pozdrawiam! //Floo
Napisano 26 Listopad 200816 l Bardzo ladnie ci te badyle wychodza. Renderki chociaz testowe wg mnie miodzio :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto