Napisano 22 Listopad 200816 l ...w mental rayu;p. Napisałem tak dlatego, że mało osób renderuje mentalem, a już znacznej mniejszości to wychodzi;p. Więc pytanie do mentalowców i v-rayowców, jak doświetlacie shading, aby materiał dawał odbicia i wyglądał realistyczniej. Jeżeli ktoś umie robic to w mentalu to proszę o podpowiedz bo po 4-godzinnych bojach złożyłem już, broń. Zauważyłem, że poprawne odbicia daje tylko environment, czy żadnym światłem nie można tego "doświetlic"?
Napisano 23 Listopad 200816 l też nie wiem co to jest doświetlanie shadingu "aby materiał dawał odbicia i wyglądał realistyczniej" - musisz nadac mu odbicia :p to jedna strona medalu a druga, b.ważna - materiał musi mieć co odbijać. Wiele osób, najczęściej początkujących, narzeka że ich materiał słabo odbija, albo odbicia te nie są realistyczne. Podstawa to otoczenie. Musi być dobrze przygotowane, aby nasz materiał wyglądał realistycznie. Pokaż render, bo do teraz mogę tylko domniemać, że problem nie tkwi w Twoim materiale, ale w jego otoczeniu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto