guru Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 (edytowane) chodzi mi o to czy jest mozliwosc w MAxie po stworzeniu siatki wyeksportowania pozycji punkow w przestrzeniu (x,y,z) do pliku txt? Edytowane 24 Listopad 2008 przez guru
Levus Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 Wyexportuj model do .obj i otwórz go w notatniku, może coś rozszyfrujesz jak się interesujesz takimi rzeczami.. pozdrawiam!
Orangegraphics Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 pisze teraz z pamieci: chyba format *.x to bylo. pczytaj na necie, nie wiem czy max ma export do tego
streaker Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 Wyexportuj model do .obj i otwórz go w notatniku, może coś rozszyfrujesz jak się interesujesz takimi rzeczami.. pozdrawiam! Eeee tam... wcale się nie trzeba znać, żeby wyczytać np. z takiego pliku (w środku jeden cube) :) : # XSI Wavefront OBJ Export v3.0 # File Created: Tue Nov 25 10:07:20 2008 # XSI Version: 7.0.609.0 o cube # Hierarchy (from self to top father) g cube [b]#begin 8 vertices v -4.000000 -4.000000 -4.000000 v 4.000000 -4.000000 -4.000000 v -4.000000 4.000000 -4.000000 v 4.000000 4.000000 -4.000000 v -4.000000 -4.000000 4.000000 v 4.000000 -4.000000 4.000000 v -4.000000 4.000000 4.000000 v 4.000000 4.000000 4.000000 #end 8 vertices[/b] #begin 24 normals vn 0.000000 -0.000000 -1.000000 vn 0.000000 -0.000000 -1.000000 vn 0.000000 -0.000000 -1.000000 vn 0.000000 -0.000000 -1.000000 vn -0.000000 -1.000000 0.000000 vn -0.000000 -1.000000 0.000000 vn -0.000000 -1.000000 0.000000 vn -0.000000 -1.000000 0.000000 vn -1.000000 0.000000 -0.000000 vn -1.000000 0.000000 -0.000000 vn -1.000000 0.000000 -0.000000 vn -1.000000 0.000000 -0.000000 vn 1.000000 0.000000 0.000000 vn 1.000000 0.000000 0.000000 vn 1.000000 0.000000 0.000000 vn 1.000000 0.000000 0.000000 vn 0.000000 1.000000 0.000000 vn 0.000000 1.000000 0.000000 vn 0.000000 1.000000 0.000000 vn 0.000000 1.000000 0.000000 vn 0.000000 0.000000 1.000000 vn 0.000000 0.000000 1.000000 vn 0.000000 0.000000 1.000000 vn 0.000000 0.000000 1.000000 #end 24 vertex normals #begin 6 faces f 1//1 3//2 4//3 2//4 f 1//5 2//6 6//7 5//8 f 1//9 5//10 7//11 3//12 f 2//13 4//14 8//15 6//16 f 3//17 7//18 8//19 4//20 f 5//21 6//22 8//23 7//24 #end 6 faces
guru Napisano 25 Listopad 2008 Autor Napisano 25 Listopad 2008 wlasnie mialem pisac ze dziala. Ciezko to nazwac zainteresowaniem bradziej projekt na z geometrii obliczniowej :P ale zamiast wymyslac punkty siatki bardzo mi to ułatwia sprawe. przydadza sie do programu. dzieki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się