Napisano 27 Listopad 200816 l Witam! Jakimi sposobami mog臋 zrobi膰 sta艂y przekr贸j obiektu utworznego w 3ds max? Znalaz艂em na forum kilka temat贸w na ten temat, ale 偶aden wystarczaj膮co mi nie pom贸g艂, wi臋c sam pytam. 聽 聽 Dzi臋ki za pomoc
Napisano 27 Listopad 200816 l dajesz camere, zaznaczasz clip manually i ustawiasz wartosci dla far i near.
Napisano 27 Listopad 200816 l Daj modyfikator SLICE. Je艣li to o to chodzi, bo przekroju takiego jak w cadzie w maxie nie zrobisz bo pracuje on na pojedy艅czych powierzchniach a nie bry艂ach.
Napisano 27 Listopad 200816 l Autor kt贸r膮 kamer臋? Free czy Target? Gdzie mam j膮 ustawi膰 i w jaki spos贸b obr贸ci膰 wystaj膮cy z niej pseudo-ostros艂up, 偶eby osi膮gn膮膰 efekt. Zmiane powininem zobaczy膰 od razu czy po renderingu? 聽 EDIT: Ok poradzi艂em sobie modyfikatore Slice. Ale powiedzcie mi teraz jak zasklepi膰 dziury, kt贸re mi powsta艂y przez ci臋cie?