Gr3G Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 Witam jak zrobić, żeby wszystkie ścianki miały jednakowe światło? Bo po renderingu 2 ściany są o wiele ciemniejsze od pozostałych...
Gr3G Napisano 27 Listopad 2008 Autor Napisano 27 Listopad 2008 Tak powinny wyglądać wszystkie A tak wychodzą dwie po renderingu (ta czarna) One nie są czarne tylko tak samo zielone jak te obok a przy renderingu wychodzą mi czarne...
Gr3G Napisano 27 Listopad 2008 Autor Napisano 27 Listopad 2008 Właśnie, że światłem próbowałem i tak samo nie wychodzą te ściany pod jednym odcieniem... mi się wydaje, że jest jakaś opcja, która przyciemnia te ściany gdy się obraca kamerę taki jakby cień..może ktoś wie? :) tutaj doskonale widać o co mi chodzi:
Mr_SAN Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 Moze to wina smoothgroup? tez takie cso kiedys mialem - takie dziwne "cieniowanie". wywalilem wszystkie smoothgroupy (bo okazalo sie ze dwie sciany mialy inne przypisane smoothgroupy) i było ok.
Gr3G Napisano 27 Listopad 2008 Autor Napisano 27 Listopad 2008 A gdzie mam tego szukać ? Chodzi o smoothing groups w polygonie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się