Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam jak zrobić, żeby wszystkie ścianki miały jednakowe światło? Bo po renderingu 2 ściany są o wiele ciemniejsze od pozostałych...

 

swiatloqu3.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Tak powinny wyglądać wszystkie

frame0hn1.jpg

 

A tak wychodzą dwie po renderingu (ta czarna)

frame1fx7.jpg

 

One nie są czarne tylko tak samo zielone jak te obok a przy renderingu wychodzą mi czarne...

Napisano
  • Autor

Właśnie, że światłem próbowałem i tak samo nie wychodzą te ściany pod jednym odcieniem... mi się wydaje, że jest jakaś opcja, która przyciemnia te ściany gdy się obraca kamerę taki jakby cień..może ktoś wie? :)

 

tutaj doskonale widać o co mi chodzi:

frame3hy7.jpg

Napisano

Moze to wina smoothgroup? tez takie cso kiedys mialem - takie dziwne "cieniowanie". wywalilem wszystkie smoothgroupy (bo okazalo sie ze dwie sciany mialy inne przypisane smoothgroupy) i było ok.

Napisano
  • Autor

A gdzie mam tego szukać ? Chodzi o smoothing groups w polygonie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności