Skocz do zawartości

Hardware render extremalnie powolny w Batch render


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hardware render w render view renderuje się w 2s, Hardware Render Buffer może nawet szybciej, a za pomocą batch redner może jakieś 2 min na klatkę albo i więcej, więc moje pytanie w związku z tym brzmi: WTF ?! ;)

 

maya 2009 + stare particle - Sprite na osobnym render layer

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ato jest jakiś hardware batch settings?? bonie wiem :) normalnym hardware renderem jak zrenderuję ale przez majkę - render view to 2s a jak dam batcha to 2 min, opcji batcha to nawet nie mam dla hardware hmmm czegoś nie wiem ? :)

Napisano

Sa dwa ustawienia dla hardware renderingu, jedno jest jak wybierzesz sobie

Hardware render buffer i dobierzesz sie do opcji a drugie w "zwyklych" ustawieniach renderingu po wybraniu renderera hardware. W przypadku tego drugiego wlasnie ustawia sie

ustawienia dla batch rendera. Ale przechodzi on przez pre-proces kontrolowany przez procesor, czasem w zaleznosci od ustawien kilkakrotnie liczy to samo zeby uniknac aliasingu.

Dlatego moze w razie czego olej ten batch render i uzyj hardware render buffera ?

Pozdr.

Napisano

dzięki ca mel troszkę mi rozjasniłeś ;) ale nadal czegoś nie rozumiem

jak ustawię render Hardware Render nie Hardware render buffer i zrenderuję w oknie maya render view to działa inaczej niż ten sam render z tymi samymi ustawieniami ale w trybie batch render ? nie mogę tego ogranąć :D

 

 

i tak dawno już rozwiązałem ten problem renderując za pomocą Hardware render buffer-a ale chciałem mieć ustawienia zapisane na stałe na render layers dla kadej z HR warstwy żeby w razie poprawki kliknąć batch i mieć spokój a tak to muszę wprowadzać ręcznie ustawienia HRB dla każdej warstwy jak ją chce wyrenderować :/ fakt już dawno po problemie ale chciałem go rozwiązać żeby było na przyszłość :)

teraz myślę, że mogę zapisać presetsy w HRB i mam prawie to samo :)

 

dzięki! :)

 

 

ps brzydki fiolet GUI :P

Napisano

Mozna ta powolnosc tlumaczyc dodatkowym przejsciem przez procesor w przypadku takiego batcha. Dlatego jak np potrzebuje czegos na szybko to uzywam wlasnie hardware buffera.

A z gui - wklejalem obrazek z laptopa, ma zastosowane jakies krzywe koloru zeby obraz wygladal w miare normalnie. Ja go tu widze jako ciemno szary;]

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności