Destroyer Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 Hardware render w render view renderuje się w 2s, Hardware Render Buffer może nawet szybciej, a za pomocą batch redner może jakieś 2 min na klatkę albo i więcej, więc moje pytanie w związku z tym brzmi: WTF ?! ;) maya 2009 + stare particle - Sprite na osobnym render layer
ca mel Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 Moze w hardware batch settings masz ustawione kilkukrotne samplowanie albo jakies motion blury ?
Destroyer Napisano 5 Grudzień 2008 Autor Napisano 5 Grudzień 2008 ato jest jakiś hardware batch settings?? bonie wiem :) normalnym hardware renderem jak zrenderuję ale przez majkę - render view to 2s a jak dam batcha to 2 min, opcji batcha to nawet nie mam dla hardware hmmm czegoś nie wiem ? :)
ca mel Napisano 5 Grudzień 2008 Napisano 5 Grudzień 2008 Sa dwa ustawienia dla hardware renderingu, jedno jest jak wybierzesz sobie Hardware render buffer i dobierzesz sie do opcji a drugie w "zwyklych" ustawieniach renderingu po wybraniu renderera hardware. W przypadku tego drugiego wlasnie ustawia sie ustawienia dla batch rendera. Ale przechodzi on przez pre-proces kontrolowany przez procesor, czasem w zaleznosci od ustawien kilkakrotnie liczy to samo zeby uniknac aliasingu. Dlatego moze w razie czego olej ten batch render i uzyj hardware render buffera ? Pozdr.
Destroyer Napisano 12 Grudzień 2008 Autor Napisano 12 Grudzień 2008 dzięki ca mel troszkę mi rozjasniłeś ;) ale nadal czegoś nie rozumiem jak ustawię render Hardware Render nie Hardware render buffer i zrenderuję w oknie maya render view to działa inaczej niż ten sam render z tymi samymi ustawieniami ale w trybie batch render ? nie mogę tego ogranąć :D i tak dawno już rozwiązałem ten problem renderując za pomocą Hardware render buffer-a ale chciałem mieć ustawienia zapisane na stałe na render layers dla kadej z HR warstwy żeby w razie poprawki kliknąć batch i mieć spokój a tak to muszę wprowadzać ręcznie ustawienia HRB dla każdej warstwy jak ją chce wyrenderować :/ fakt już dawno po problemie ale chciałem go rozwiązać żeby było na przyszłość :) teraz myślę, że mogę zapisać presetsy w HRB i mam prawie to samo :) dzięki! :) ps brzydki fiolet GUI :P
ca mel Napisano 12 Grudzień 2008 Napisano 12 Grudzień 2008 Mozna ta powolnosc tlumaczyc dodatkowym przejsciem przez procesor w przypadku takiego batcha. Dlatego jak np potrzebuje czegos na szybko to uzywam wlasnie hardware buffera. A z gui - wklejalem obrazek z laptopa, ma zastosowane jakies krzywe koloru zeby obraz wygladal w miare normalnie. Ja go tu widze jako ciemno szary;] Pozdr.
Destroyer Napisano 16 Grudzień 2008 Autor Napisano 16 Grudzień 2008 no to teraz już wszystko jasne :) dziękować! będe mógł spokojnie zasnąć :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się