Napisano 28 Listopad 200816 l Hardware render w render view renderuje się w 2s, Hardware Render Buffer może nawet szybciej, a za pomocą batch redner może jakieś 2 min na klatkę albo i więcej, więc moje pytanie w związku z tym brzmi: WTF ?! ;) maya 2009 + stare particle - Sprite na osobnym render layer
Napisano 28 Listopad 200816 l Moze w hardware batch settings masz ustawione kilkukrotne samplowanie albo jakies motion blury ?
Napisano 5 Grudzień 200816 l Autor ato jest jakiś hardware batch settings?? bonie wiem :) normalnym hardware renderem jak zrenderuję ale przez majkę - render view to 2s a jak dam batcha to 2 min, opcji batcha to nawet nie mam dla hardware hmmm czegoś nie wiem ? :)
Napisano 5 Grudzień 200816 l Sa dwa ustawienia dla hardware renderingu, jedno jest jak wybierzesz sobie Hardware render buffer i dobierzesz sie do opcji a drugie w "zwyklych" ustawieniach renderingu po wybraniu renderera hardware. W przypadku tego drugiego wlasnie ustawia sie ustawienia dla batch rendera. Ale przechodzi on przez pre-proces kontrolowany przez procesor, czasem w zaleznosci od ustawien kilkakrotnie liczy to samo zeby uniknac aliasingu. Dlatego moze w razie czego olej ten batch render i uzyj hardware render buffera ? Pozdr.
Napisano 12 Grudzień 200816 l Autor dzięki ca mel troszkę mi rozjasniłeś ;) ale nadal czegoś nie rozumiem jak ustawię render Hardware Render nie Hardware render buffer i zrenderuję w oknie maya render view to działa inaczej niż ten sam render z tymi samymi ustawieniami ale w trybie batch render ? nie mogę tego ogranąć :D i tak dawno już rozwiązałem ten problem renderując za pomocą Hardware render buffer-a ale chciałem mieć ustawienia zapisane na stałe na render layers dla kadej z HR warstwy żeby w razie poprawki kliknąć batch i mieć spokój a tak to muszę wprowadzać ręcznie ustawienia HRB dla każdej warstwy jak ją chce wyrenderować :/ fakt już dawno po problemie ale chciałem go rozwiązać żeby było na przyszłość :) teraz myślę, że mogę zapisać presetsy w HRB i mam prawie to samo :) dzięki! :) ps brzydki fiolet GUI :P
Napisano 12 Grudzień 200816 l Mozna ta powolnosc tlumaczyc dodatkowym przejsciem przez procesor w przypadku takiego batcha. Dlatego jak np potrzebuje czegos na szybko to uzywam wlasnie hardware buffera. A z gui - wklejalem obrazek z laptopa, ma zastosowane jakies krzywe koloru zeby obraz wygladal w miare normalnie. Ja go tu widze jako ciemno szary;] Pozdr.
Napisano 16 Grudzień 200816 l Autor no to teraz już wszystko jasne :) dziękować! będe mógł spokojnie zasnąć :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto