Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć wszystkim.

Jest to moja jedna z pierwszych wizek, a dokładnie trzecia.

Więc nie mam zbyt dużego doświadczenia.

Wiem że długa droga jeszcze przede mną.

Doradźcie co z tym zrobić.

 

Pozdrawiam

P.S jest to początkowa faza, więc dojdzie jeszcze trochę obiektów.

Edytowane przez indian

  • Odpowiedzi 18
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Upload:

EDIT:

wiz3d02bo3.th.jpg

 

 

tutaj zmieniłem tylko ustawienie kamery aby objęła:

 

wiz3d1pc0.th.jpg

 

Jeśli macie jakieś teksturki drewna nadającego się do drzwi to bardzo bym prosił.

Edytowane przez indian

Napisano

stary przysiadz pozadnie do tej wizki jak maja cie oceniac poki co to naprawde raczej nie ma co oceniac ...

ja na wizkach sie nie znam , ale nad materialami to chyba siedziales z 10sekund wygladaja jakbys na farta je rzucil ,proporcje drzwi,klamki i uchwytow od tej szafeczki ,kanapa strasznie dziwnie jakos wyglada kwadratowa jest ,okna nie ma.

 

Materialow poszukaj w necie jak nie wiesz poki co jak sam cos wymyslec to np.

vraymaterials.de ,a textur w necie jest normalnie nieskonczonosc :P wyszukiwarka ..wpisujesz .... i masz :)

 

a nad modelami posiedz dluzej i jak robisz wizki to ustaw sobie unit's na centymetry wtedy nie zgubisz proporcji.

Napisano
  • Autor

kolejny updejt.

zrezygnowałem z drzwi, zrobiłem okna, poprawiłem uchwyty od "komody".

76197865hx8.th.jpg

 

49319288mn4.th.jpg

 

Co dalej??

Edytowane przez indian

Napisano

niechce byc nie mily ale oprocz zmiany polozenia stolu o pare cm , i podniesienia lampy troszke do gory , no i ten TV. nic sie w scenie nie zmienilo.

Podejzewam ze dlatego nikt ci niechce odpisac :/

Popracuj pozadnie znimen troche rzeczy , i te materaily musowo popraw,a wtedy moze kots kto sie zna ci opisze cos :]

Napisano

wszystko na biala, zgubiony kontrast, dziwne cienie, slaby shading (najbardziej widac to jak lampa wisi w powietrzu)

Napisano

Strasznie dziwne swiatlo, wyglada jakby w ogole nie bylo sufitu i wszystko bylo zalane skylightem.

Napisano

gdzie mozna kupic sciany nie rzucajace cieni? strasznie chcialbym miec cos takiego w domu;)

Napisano

ten cień ustawiony, który pada od lampy na ściane to nie wina żadnego shadingu którego jednak w scenie brak, poprostu lampa faktycznie lewituje.

Jest jedno źródło światła - Sun, od którego jest bardzo zinterpolowane GI.

Enviroment za oknem wygląda znajomo - renderer to Mental Ray ?

Napisano

tu nie chodzi czy ona lewituje na twoim modelu, tylko ze na renderze tak wyglada, brak jakiegokolwiek cienia.

Napisano

Przede wszystkim moze sie zabardzo zapedziles i nie zauwazyles tego podstawowego bledu jakim jest brak cieni od slonca, tak jakby swiatllo przechodzilo przez sciany.

Lepiej przysiadz sie lepiej do nastepnego interiora i sprawdz wszystko czy wyglada jak powinno bo juz kolejny update a wciaz to samo.

Pozdrawiam

Napisano

coz, z grubsza powytykali Ci juz najwieksze bledy

 

zamowili tez sciane nie rzucajaca cienia - tez bym takie cos prosil, no i jeszcze trawa rosnaca na parkiecie

Napisano

Mi ten dywan nie pasuje.Pierwszy raz takie coś widzę.Te włókna są zbyt cienkie i wysokie.Na pewno nie chciałbym mieć czegoś takiego u siebie.Jeżeli ich wysokość ci odpowiada to zagęść ten dywan.Utnij kadr od lewej bo ten "kaloryfer" wygląda jak rury do których wrzuca się liścik i ktoś w drugim pokoju odbiera go w 0,5sek (mam nadzieję że wiecie o co mi chodzi).Światło zza okna powinno raczej oświetlić samo okno.Ten cień mi tam nie pasuje.

 

I co to jest za rzecz na tej szafce nad komodą ? Jeżeli już zahaczyłem o tę komodę to czy ona czasem nie ma zbyt małych uchwytów? Możliwe że się nie znam ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności