Napisano 28 Listopad 200816 l Cześć wszystkim. Jest to moja jedna z pierwszych wizek, a dokładnie trzecia. Więc nie mam zbyt dużego doświadczenia. Wiem że długa droga jeszcze przede mną. Doradźcie co z tym zrobić. Pozdrawiam P.S jest to początkowa faza, więc dojdzie jeszcze trochę obiektów. Edytowane 9 Grudzień 200816 l przez indian
Napisano 29 Listopad 200816 l Autor Upload: EDIT: tutaj zmieniłem tylko ustawienie kamery aby objęła: Jeśli macie jakieś teksturki drewna nadającego się do drzwi to bardzo bym prosił. Edytowane 30 Listopad 200816 l przez indian
Napisano 29 Listopad 200816 l stary przysiadz pozadnie do tej wizki jak maja cie oceniac poki co to naprawde raczej nie ma co oceniac ... ja na wizkach sie nie znam , ale nad materialami to chyba siedziales z 10sekund wygladaja jakbys na farta je rzucil ,proporcje drzwi,klamki i uchwytow od tej szafeczki ,kanapa strasznie dziwnie jakos wyglada kwadratowa jest ,okna nie ma. Materialow poszukaj w necie jak nie wiesz poki co jak sam cos wymyslec to np. vraymaterials.de ,a textur w necie jest normalnie nieskonczonosc :P wyszukiwarka ..wpisujesz .... i masz :) a nad modelami posiedz dluzej i jak robisz wizki to ustaw sobie unit's na centymetry wtedy nie zgubisz proporcji.
Napisano 29 Listopad 200816 l Autor kolejny updejt. zrezygnowałem z drzwi, zrobiłem okna, poprawiłem uchwyty od "komody". Co dalej?? Edytowane 29 Listopad 200816 l przez indian
Napisano 1 Grudzień 200816 l niechce byc nie mily ale oprocz zmiany polozenia stolu o pare cm , i podniesienia lampy troszke do gory , no i ten TV. nic sie w scenie nie zmienilo. Podejzewam ze dlatego nikt ci niechce odpisac :/ Popracuj pozadnie znimen troche rzeczy , i te materaily musowo popraw,a wtedy moze kots kto sie zna ci opisze cos :]
Napisano 2 Grudzień 200816 l wszystko na biala, zgubiony kontrast, dziwne cienie, slaby shading (najbardziej widac to jak lampa wisi w powietrzu)
Napisano 2 Grudzień 200816 l Strasznie dziwne swiatlo, wyglada jakby w ogole nie bylo sufitu i wszystko bylo zalane skylightem.
Napisano 2 Grudzień 200816 l gdzie mozna kupic sciany nie rzucajace cieni? strasznie chcialbym miec cos takiego w domu;)
Napisano 2 Grudzień 200816 l ten cień ustawiony, który pada od lampy na ściane to nie wina żadnego shadingu którego jednak w scenie brak, poprostu lampa faktycznie lewituje. Jest jedno źródło światła - Sun, od którego jest bardzo zinterpolowane GI. Enviroment za oknem wygląda znajomo - renderer to Mental Ray ?
Napisano 3 Grudzień 200816 l tu nie chodzi czy ona lewituje na twoim modelu, tylko ze na renderze tak wyglada, brak jakiegokolwiek cienia.
Napisano 3 Grudzień 200816 l Przede wszystkim moze sie zabardzo zapedziles i nie zauwazyles tego podstawowego bledu jakim jest brak cieni od slonca, tak jakby swiatllo przechodzilo przez sciany. Lepiej przysiadz sie lepiej do nastepnego interiora i sprawdz wszystko czy wyglada jak powinno bo juz kolejny update a wciaz to samo. Pozdrawiam
Napisano 3 Grudzień 200816 l coz, z grubsza powytykali Ci juz najwieksze bledy zamowili tez sciane nie rzucajaca cienia - tez bym takie cos prosil, no i jeszcze trawa rosnaca na parkiecie
Napisano 7 Grudzień 200816 l Mi ten dywan nie pasuje.Pierwszy raz takie coś widzę.Te włókna są zbyt cienkie i wysokie.Na pewno nie chciałbym mieć czegoś takiego u siebie.Jeżeli ich wysokość ci odpowiada to zagęść ten dywan.Utnij kadr od lewej bo ten "kaloryfer" wygląda jak rury do których wrzuca się liścik i ktoś w drugim pokoju odbiera go w 0,5sek (mam nadzieję że wiecie o co mi chodzi).Światło zza okna powinno raczej oświetlić samo okno.Ten cień mi tam nie pasuje. I co to jest za rzecz na tej szafce nad komodą ? Jeżeli już zahaczyłem o tę komodę to czy ona czasem nie ma zbyt małych uchwytów? Możliwe że się nie znam ;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto