Napisano 29 Listopad 200816 l Czesc. Czy macie jakis fajny sposob na likwidowanie szwow na laczeniach UV? Slyszalem, ze coniektorzy likwiduja je bodypaintem, a czy jest jakas inna metoda? Mak
Napisano 29 Listopad 200816 l modo ma fajnie zrobione malowanie teksture, w zb tez mozesz bawic się w markowanie
Napisano 30 Listopad 200816 l moze ja sie nie znam ale niby jak offsetem cos takiego zrobisz? znaczy jakas teksturke w stylko drewienko i by bylo tilowane to tak ale masz jakis modelik np czlowieka masz uvalke i sobie texture malujesz itp to ofsset raczej nic nie da. W BP to malujesz na zywca po modelu wiec mozesz jakos clone toolem itp poprawic itp ale w PS jakos tego nie widze a przynajmniej nie offsetem.
Napisano 30 Listopad 200816 l Autor No wlasnie szukam jakiejs alternatywy. Offset to nie to. Chyba, ze uv jest kwadratem. W ZB troszke zerkam, ale nie widze nigdzie klonowania.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto