Skocz do zawartości

3d max a opengl


driver

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jak myślisz że wyświetlanie wierzchołków po kolei z poziomu kodu ręcznie to jest metoda to się grubo mylisz.

Jeżeli chcesz wyświetlić proste statyczne modele to najlepiej w fomacie .obj

Jeżeli masz porządną informatyke w szkole to powinieneś spokojnie to ogarnąć.

Najlepsza strona jaką znam z tutkami dla programistów to :

http://nehe.gamedev.net

Mam nadzieję że pomogłem=) Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem WARPA jeszcze niedawno i nie sądze by była specjalnie przydatna.

Skoro jesteś programistą na pewno porafisz wczytywać pliki tekstowe.

Zrób tak:

Otwórz sobie dowolny obj w notatniku - tak dla orientacji jak wczytywać dane

a http://local.wasp.uwa.edu.au/~pbourke/dataformats/obj/ w tym linku masz wyjaśnienie mniej więcej co wczytujesz.Jak wyświetlać to pewnie będziesz wiedział.

Jeżeli chcesz wczytywać materiały To zapoznaj się też ze specyfikacją .mtl (biblioteką materiałów).

Nie ma co szukać prostszego formatu bo go chyba nie ma=)

 

Jeżeli nie chcesz wczytywać takich plików to w DIRECTX masz gotowe procedury dla plików .x

 

Mam nadzieję że trochę rozjaśniłem ci sprawę=) Powodzenia w kodzeniu=)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności