Napisano 10 Grudzień 200816 l Witam nowa scena: http://img68.imageshack.us/img68/489/menaryr2.jpg Mi sie podoba jako tako ale liczę na konstruktywne uwagi dzięki którym ta praca będzie lepsza :)
Napisano 10 Grudzień 200816 l Mega toporne, czerwone diody na monitorze ? kable grube, dziwne świetlówki, proporcje, podkładka lewituje, zaokraglone narożniki monitora Słabo imo (lata96-98)
Napisano 12 Grudzień 200816 l No monitor wyszedl jak sie patrzy- ciekawe co na to LG ;) -jak widze szkolisz sie- moze trzeba sprobowac np polymodelingu ? bo widze ze podstawy sa. Przy kolejnych pracach mozesz sprobowac odtworzyc w 3d jakis realny przedmiot -z bluprinta lub nie - wtedy podszkolisz proporcje bo jezeli chodzi o poprawianie czegos w tej scenie to ....nieco by tego bylo.
Napisano 15 Grudzień 200816 l mocna zmniejsz zewnętrzne oświetlnenie, albo wogóle wyłącz i zostaw samą świetlówkę. No bo imho nie ma sensu zapalać lampki kiedy tak jasno w pokoju :) powinno wtedy trochę ciekawiej wyglądać ale i tak będziesz musiał model poprawić. Najważniejsze to tak jak już piksar zauważył: Zaokrąglone narożniki ekranu - NIE! popatrz się na swój monitor, żaden nie ma okrągłych, musi mieć kanciaste, zmniejsz grubość kabli, jeśli robiłeś ze spline to nie będzie problemu, u mnie jeden kabel ma jakieś 8mm a reszta oscyluje koło 4-5mm grubości (średnicy), pamiętaj że średnica to dwa radiusy (promienie) więc może zmniejsz tylko o połowę. zdejmij MSmooth z podkładki i chamferem załatw krągłości. szklanka nie rzuca cienia, a przynajmniej tak wygląda. Daj screena z wireframe z jakiegoś bardziej oddalonego punktu żeby było widać całą scenę i ustawienie świateł. Lampka ci ładnie wyszła, chyba najlepszy element sceny, ale też trochę topornie wygląda.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto