Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

pewnie pytam o coś trywialnie prostego, ale:

gdzie w maya można edytować historię przeprowadzonych operacji (w sensie tekstowo, przeprogramować). Przykład: zrobiłem sobie nową krzywą przez offset starej. Potem było n operacji, a ja chcę wrócić do offseta i zmienić distance, bez burzenia następujących po nim operacji. Wiem, że mogę to samo zrobić w channel boxie, ale chodzi mi o bezpośredni dostęp do kodu. W script editorze widzę oczywiście wykonane operacje, ale gdzie można zmienić historię? Jest jakiś history editor czy jakis plugin do tego?

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 872
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

DependencyGraph jest twoją historią, np stwórz cube historia będzie taka [name](nodeType){attribute/plug}:

[polyCube1](polyCube){output}->{inMesh}[pCubeShape1](mesh){instObjGroups[0]}->...

To masz w Hypershade/Hypergraph jezeli chcesz skakać listować DependencyGraph to sluzy do tego klasa w API MItDependencyGraph. Nie wiem jak jest to w MELu :/ wybacz.

Napisano

Aleś zamieszał :) Zupelnie chyba niepotrzebnie.

Mandi - Na panelu z ikonami na gorze masz po prawej trzy ikonki z dziwnymi znaczkami (jakies poziome linie i znaczki). Pierwsza z prawej to jest Channel box i Layer Editor. Klikasz na nią, zaznaczasz krzywe, i zobaczysz historie. Mozesz zmieniac parametry juz po pozniejszej edycji. Dopuki nie skasujesz historii :)

Napisano
  • Autor

Dzięki chłopaki. Ajgor, ależ ja wiem, że mogę to wszystko zrobić w Channel Boxie, napisałem o tym. Chodzi mi o bezpośredni dostęp do kodu. Dzięki i pozdrawiam!

Napisano
  mandi napisał:
Chodzi mi o bezpośredni dostęp do kodu.

Tak to nie ma, chyba że węzeł sam sobie napiszesz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności