Skocz do zawartości

Edycja historii


mandi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

pewnie pytam o coś trywialnie prostego, ale:

gdzie w maya można edytować historię przeprowadzonych operacji (w sensie tekstowo, przeprogramować). Przykład: zrobiłem sobie nową krzywą przez offset starej. Potem było n operacji, a ja chcę wrócić do offseta i zmienić distance, bez burzenia następujących po nim operacji. Wiem, że mogę to samo zrobić w channel boxie, ale chodzi mi o bezpośredni dostęp do kodu. W script editorze widzę oczywiście wykonane operacje, ale gdzie można zmienić historię? Jest jakiś history editor czy jakis plugin do tego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

DependencyGraph jest twoją historią, np stwórz cube historia będzie taka [name](nodeType){attribute/plug}:

[polyCube1](polyCube){output}->{inMesh}[pCubeShape1](mesh){instObjGroups[0]}->...

To masz w Hypershade/Hypergraph jezeli chcesz skakać listować DependencyGraph to sluzy do tego klasa w API MItDependencyGraph. Nie wiem jak jest to w MELu :/ wybacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aleś zamieszał :) Zupelnie chyba niepotrzebnie.

Mandi - Na panelu z ikonami na gorze masz po prawej trzy ikonki z dziwnymi znaczkami (jakies poziome linie i znaczki). Pierwsza z prawej to jest Channel box i Layer Editor. Klikasz na nią, zaznaczasz krzywe, i zobaczysz historie. Mozesz zmieniac parametry juz po pozniejszej edycji. Dopuki nie skasujesz historii :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności