Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Przypadkiem przemierzając najmroczniejsze zakamarki dysku znalazłem swój stary obrazek.

Było to animowane logo 3D na stronkę która nigdy nie powstała. Kiedyś dawno temu w wyniku formata straciłem wszystkie swoje tapetki więc wstawiłem model loga do sceny, dorobiłem tło i wyrenderowałem żeby mieć tapetke.

Teraz jak go znalazłem po ponad roku postanowiłem sprawdzić z ciekawości co o tym powiecie. Niestety nie mam już pliku ze sceną maxa (a przynajmniej nie moge go za chiny ludowe znaleźć).

 

Tak więc ciekaw jestem co powiecie. Z góry dzięki za komentarze.

Pozdrawiam.

 

djufollogotz2.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Panie, takie rzeczy to tylko... do testowych;)

 

A wy z tymi testowymi:) chlopak zrobil scenke i chce pokazac w galleri co jak co ale ja to rozumie .... :D

 

Praca dosc ciekawa, ale swiatlo zle dziala na tych shaderach -wyglada to jak sam nie wiem, nie 3d w kazdym razie:)

 

pozdr!

Napisano

Jak dla mnie uzyte materialy, powoduja ze przedstawiony objekt jest malo czytelny mhm... monotonia koloru oraz te jakby chmury i iskry daja duzy chaos, to chyba tez nie dziala najlepiej na czytelnosc calosci mhm... tak sadze...

Napisano

Dzięki za komentarze, nie spodziewałem się że będzie się podobać :)

 

Keraj - pewnie dla tego że tam chyba ze 8-9 świateł dałem, już nie pamiętam, no i czegóż się spodziewać po scanline :)

 

blinq - za dużo z tego nie wyciągne bez pliku maxa. Szlag go gdzieś trafił i słuch po nim zaginął.

 

Morphe - musiał być trochę monotonny aby pasować do kolorystycznie mrocznej reszty strony, te iskry dają chaos pewnie z powodu ujęcia, na stronie miał być widoczny od frontu. Z resztą na animacji całość wogóle inaczej wygląda.

 

Tu jest link do zapętlonej animki (lepiej to oglądać na czymś co nie wymaga klikania do odtwarzania w kółko): http://pl.youtube.com/watch?v=Vmm4WPTSCZ4

Napisano

mnie się średnio podoba, widać że stara praca, i chyba kiepski renderer. Widać po Shaderach. Model słabo widać przez te światełka, ale chyba dość prosty jest.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności