Napisano 15 Grudzień 200816 l Witam, Przypadkiem przemierzając najmroczniejsze zakamarki dysku znalazłem swój stary obrazek. Było to animowane logo 3D na stronkę która nigdy nie powstała. Kiedyś dawno temu w wyniku formata straciłem wszystkie swoje tapetki więc wstawiłem model loga do sceny, dorobiłem tło i wyrenderowałem żeby mieć tapetke. Teraz jak go znalazłem po ponad roku postanowiłem sprawdzić z ciekawości co o tym powiecie. Niestety nie mam już pliku ze sceną maxa (a przynajmniej nie moge go za chiny ludowe znaleźć). Tak więc ciekaw jestem co powiecie. Z góry dzięki za komentarze. Pozdrawiam.
Napisano 15 Grudzień 200816 l Ogólnie ciekawe, ale wydaje mi się, że jeszcze da rade sporo z tego wyciągnąć.
Napisano 16 Grudzień 200816 l Panie, takie rzeczy to tylko... do testowych;) A wy z tymi testowymi:) chlopak zrobil scenke i chce pokazac w galleri co jak co ale ja to rozumie .... :D Praca dosc ciekawa, ale swiatlo zle dziala na tych shaderach -wyglada to jak sam nie wiem, nie 3d w kazdym razie:) pozdr!
Napisano 16 Grudzień 200816 l Jak dla mnie uzyte materialy, powoduja ze przedstawiony objekt jest malo czytelny mhm... monotonia koloru oraz te jakby chmury i iskry daja duzy chaos, to chyba tez nie dziala najlepiej na czytelnosc calosci mhm... tak sadze...
Napisano 18 Grudzień 200816 l Autor Dzięki za komentarze, nie spodziewałem się że będzie się podobać :) Keraj - pewnie dla tego że tam chyba ze 8-9 świateł dałem, już nie pamiętam, no i czegóż się spodziewać po scanline :) blinq - za dużo z tego nie wyciągne bez pliku maxa. Szlag go gdzieś trafił i słuch po nim zaginął. Morphe - musiał być trochę monotonny aby pasować do kolorystycznie mrocznej reszty strony, te iskry dają chaos pewnie z powodu ujęcia, na stronie miał być widoczny od frontu. Z resztą na animacji całość wogóle inaczej wygląda. Tu jest link do zapętlonej animki (lepiej to oglądać na czymś co nie wymaga klikania do odtwarzania w kółko): http://pl.youtube.com/watch?v=Vmm4WPTSCZ4
Napisano 18 Grudzień 200816 l mnie się średnio podoba, widać że stara praca, i chyba kiepski renderer. Widać po Shaderach. Model słabo widać przez te światełka, ale chyba dość prosty jest.
Napisano 13 Marzec 200916 l dla mnie wporzo, a najbardziej podoba mi sie róg i jego odblask... róg wyszedl jak zyletka ale nadaje smaczku... temu czemus :D