Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Średnio, wręcz słabiutko.

Siatka: tam gdzie trisy są niepotrzebne jest ich dużo, mam na myśli rękojeść miecza, można je było wykorzystać na dolną "powiewającą" częsć płaszcza, gdyż są tam teraz tylko 3 loopy.

 

Cięcie w kroku też jest jedno, zależy więc jaki efekt chcesz osiągnąć, jeśli mają działać jak spodnie mc hammera to jest okej, a jeśli chesz by krok był bardziej stabilny i nie rozciągał się na boki, dodatkowe cięcia w kroku.

 

Proporcje ciężko mi ocenić, gdyż to luźny strój.

 

Texturka:

Przy takiej wielkiej mapie można robić cuda wianki, a Ty pokazałeś jedynie szarzyznę.

W zupełności wystarczyłaby 512 by osiągnąć ten sam efekt.

Nie wspominając o tym, że ani normal (zero pofałdowania materiału) ani specular jest niewidoczny.

 

pozdrawiam i powodzenia w dalszej pracy!

Napisano

Trza było na różowo te napisy na teksturze zrobić to by moze wiecej było widać!

Rozumiem tak zeby Ci nikt teksty nie ukradł ...ale jaki ma sens pokazywanie jej wogule jesli wszystko napisy zakrywają.

A ciuchy same w sobie fajne...choć w dzisiejszych czasach cieżko już zaimponować czymś co było fajne kilka lat temu.

Mimo wszystko, ze względu na sentyment tamtych czasów jestem na tak

pzdr

Napisano

Odrobinkę Cię zgnoili, w sumie to dobrze, bo to była prawdziwie konstruktywna krytyka. Mają rację - przy takich zasobach co do tri i wielkości tekstury mogłeś zrobić cudo na poziomie, tymczasem zrobiłes spory detal na teksturze, po czym wyrenderowałeś małe gówienko gdzie spokojnie 512 x 512 dałoby taki sam efekt. Musiałem sobie rozjaśnić obrazek (może dlatego że mi słonko nap.... z okna:/) aby zobaczyć że te ubrania mają fakturę skóry. Dobrze by to wyglądało jakby miało zbliżenia, ale na serio, mogłeś sobie darowac 2^11 x 2^11 na teksturę samego ubrania - ludzie na takiej rozdziałce robią całego człenia z dodatkami. Tymczasem tutaj wygląda to jak prosty obiekcik do gry o niewielkiej skali, nie obraź się. Wielkim problemem jest brak fałd - a raczej ich masakrycznie mała ilość. Naliczyłem się z 6 małych fałdków na nodze chyba, wyglądają OK, ale ile musiałem szukać aby je odnaleźć! Pooglądaj sobie modele profesjonalistów, faktura jest o wiele bardziej widoczna niż u Ciebie, do tego dochodzi masa mniejszych detali, które przełamują monotonną kolorystykę. Co do modelu, wiele loopów bym usunął i wsadził gdzieś indziej, gdzie są bardziej potrzebne. Mam nadzieję że po takich uwaga nie zniechęcisz się do grafiki... będę trzymał kciuki z twój następny model.

Napisano

Brakło mi po prostu porządnego sculpta i detali. A co do loopów na mieczu, to chyba tam być powinny, jeśli kamera byłaby z głowy postaci, wtedy takie elementy są dość widoczne. Rzeczywiście spokojnie mógłbym upchnąć to na 512. Dzięki za uwagi :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności