Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

chcialem pokazac moją prace, daje do WIPa bo pewnie ma duzo bledow ;)

bawie się w 3ds maxie jakies 4 miesiące ;) chcialbym zobaczyc jakies pomocne komentarze ;)

o to praca:

http://foto.forumsamochodowe.com/image/zqq2lWRTAoTxI623vPfqPmpqd7h1RkwKTbLKzGev.jpg

 

po drugie.. chce zrobic jeszcze efekt nocy, ale nie za bardzo wiem jak gdyz z vrayem mialem jeszcze malo wspolnego. chcialbym zeby ta lampa w kącie się swiecila, jak to zrobic ?? :>

 

prosze o komenty i z gory dziekuje za pomoc ;)

Edytowane przez zolwik

  • Odpowiedzi 21
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Całkiem zgrabne modele. Fotele lewitują i przydałoby się ten stolik przesunąć żeby nie stał w połowie na dywanie a w połowie na podłodze :P

 

Co do lampy - może zwykły VrayLightMtl?

Napisano

tapeta i obrazek na niej boskie :D troche mapowanie na oparciu zjechane, i dywanik kiepski :) po za tym, przyjemnie...

Napisano
  • Autor

ciesze sie ze wam sie calkiem podoba ;)

stolik tak ustawilem zeby nie bylo takiego konkretnego ładu ale przeciez przesunąc to nie problem ;)

 

zaraz cos sproboje zdziałac z tym vraylightmtl, zobaczymy co wyjdzie ;)

dzieki za komenty ;)

Napisano

Fajno=) Klimacik jest. Jedyne co drażni to matowy materiał drewna oraz dziwny dywan - jakieś ekonomiczne ustawienia. Myślę, że ja zmniejszysz olistwy pod ścianami oraz fotele to będzie fajniej wyglądać. A tak to ok - oryginalnie

Napisano

hej stary to jest dobre, jak juz wpsomnieli koledzy super przyjemne swiatlo. Bravo

Napisano
  • Autor
jakieś ekonomiczne ustawienia.

 

czas renderu trwal jakies 2,5 - 3 h na core duo 3000, ustawienia uwazam ze są dosc wysokie, jedynie co to na dywanie displace chyba za malo gesty ustawilem i dlatego tak dywac wyszedl, a odbicia na meblach mozna podkrecic ;)

 

dzieki za komentarze, dzisiaj mysle ze zdołam wrzucic jeszcze ujecie nocne z troszke innej perspektywy ;)

Napisano

Fotele skopane (kształt) - szczególnie cześć poddupno zaplecna. Jeśli to ma być gięte drewno a z daleka wygląda że powinno to popatrz dobrze na referki

Napisano
  • Autor

tak to ma byc giete drewno :) a co do ksztaltu to mial byc oryginalny :)

 

niestety ujecie nocne bedzie dopiero jutro gdyz render potrwa z kilka godzin :/ dlatego zostawie kompa na noc :)

Edytowane przez zolwik

Napisano

Całkiem zgrabnie, ale:

- fotele chyba nadal lewitują

- jasne plamki na dywanie i koliste ciemne na tapecie na prawo od obrazu

- mapowanie poduszki na fotelu chyba trochę leży i bump/displace na podłodze dziwnie wygląda

Ale widać, że to noc :)

Napisano
  • Autor

wlasnie widzialem te plamki, ale je mozna raczej w PSie naprawic :)

a dywan troszke poprawilem, mysle ze lepiej wyglada niz w poprzednim renderze :)

zeczywiscie fotele troche lewitują, ale to kwestia 1cm w doł ;) poprawie w najblizszym czasie :)

 

mam jeszcze pytanie -> jak sie nazywa modyfikator ?

NP. chcemy zrobic gąsienice w czołgu, mamy juz model -> dajemy array, kopiujemy iles tam sztuk, robimy splajna na ktorego torze ma leciec ta gąsienica, i ten modyfikator ma wlasnie to zrobic ( wrzucic te skopjowane modele gasienicy na splajna ) ? / zapomnialem nazwy...

Napisano

Zrób tak, żęby nie świecił abażur lampy tylko żarówka.

Do abażuru użyj materiału 2sided

Napisano
  • Autor

chcialem zrobic to juz na poczatku.. ale nie za bardzo wiem jak.. pomozesz ? :)

chodzi mi o to 2sided :)

Napisano
  • Autor

dzięki keraj37, ale jeszcze duzo nie umiem :)

 

 

kto mi powie jak sie robi ten material 2sided ? :>

Napisano

ładne to a material pokrycia foteli bomba !

cisniesz dalej! :D

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności