torm Napisano 30 Grudzień 2008 Napisano 30 Grudzień 2008 Witam. Mam taki problem: materiał Glass (physics_phen) nie chce przyjmować photonów. Pojawia sie błąd: no photons stored after emission Z materiałem Raytrace nie ma tego problemu:/
SWRSC Napisano 30 Grudzień 2008 Napisano 30 Grudzień 2008 1. Czy obiekt ma "enable caustic"? Powinien 2. Czy shader MentalRay material ma coś w sekcji "photons"? Powinien. 3. Czy światło przypadkiem nie jest skierowane przeważająco w przestrzen zamiast na scene? powinno w scene - uważaj z omni.
Temporal Napisano 31 Grudzień 2008 Napisano 31 Grudzień 2008 Moge sie mylic ale dla glass shader z mentala musisz odblokowac slot z photon shader i wrzucic tam jakiegos shaderka np basic photon itp. Odblokowac w sensie wylaczyc kludke.
radekD Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 jak chcesz większą kontrolę to weż materiał mental rey i do surface daj glass lume / dielectric, albo co tam jeszcze, go foton transmaterial i powinno byc po klopocie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się