Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Mam taki problem: materiał Glass (physics_phen) nie chce przyjmować photonów.

Pojawia sie błąd:

no photons stored after emission

Z materiałem Raytrace nie ma tego problemu:/

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1. Czy obiekt ma "enable caustic"? Powinien

2. Czy shader MentalRay material ma coś w sekcji "photons"? Powinien.

3. Czy światło przypadkiem nie jest skierowane przeważająco w przestrzen zamiast na scene? powinno w scene - uważaj z omni.

Napisano

Moge sie mylic ale dla glass shader z mentala musisz odblokowac slot z photon shader i wrzucic tam jakiegos shaderka np basic photon itp.

 

Odblokowac w sensie wylaczyc kludke.

Napisano

jak chcesz większą kontrolę to weż materiał mental rey i do surface daj glass lume / dielectric, albo co tam jeszcze, go foton transmaterial i powinno byc po klopocie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności