Skocz do zawartości

Glass (physics_phen) - photons


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Mam taki problem: materiał Glass (physics_phen) nie chce przyjmować photonów.

Pojawia sie błąd:

no photons stored after emission

Z materiałem Raytrace nie ma tego problemu:/

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

1. Czy obiekt ma "enable caustic"? Powinien

2. Czy shader MentalRay material ma coś w sekcji "photons"? Powinien.

3. Czy światło przypadkiem nie jest skierowane przeważająco w przestrzen zamiast na scene? powinno w scene - uważaj z omni.

Napisano

Moge sie mylic ale dla glass shader z mentala musisz odblokowac slot z photon shader i wrzucic tam jakiegos shaderka np basic photon itp.

 

Odblokowac w sensie wylaczyc kludke.

Napisano

jak chcesz większą kontrolę to weż materiał mental rey i do surface daj glass lume / dielectric, albo co tam jeszcze, go foton transmaterial i powinno byc po klopocie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności