Napisano 30 Grudzień 200816 l Witam. Mam taki problem: materiał Glass (physics_phen) nie chce przyjmować photonów. Pojawia sie błąd: no photons stored after emission Z materiałem Raytrace nie ma tego problemu:/
Napisano 30 Grudzień 200816 l 1. Czy obiekt ma "enable caustic"? Powinien 2. Czy shader MentalRay material ma coś w sekcji "photons"? Powinien. 3. Czy światło przypadkiem nie jest skierowane przeważająco w przestrzen zamiast na scene? powinno w scene - uważaj z omni.
Napisano 31 Grudzień 200816 l Moge sie mylic ale dla glass shader z mentala musisz odblokowac slot z photon shader i wrzucic tam jakiegos shaderka np basic photon itp. Odblokowac w sensie wylaczyc kludke.
Napisano 30 Styczeń 200916 l jak chcesz większą kontrolę to weż materiał mental rey i do surface daj glass lume / dielectric, albo co tam jeszcze, go foton transmaterial i powinno byc po klopocie
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto