Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.

Mam taki problem: materiał Glass (physics_phen) nie chce przyjmować photonów.

Pojawia sie błąd:

no photons stored after emission

Z materiałem Raytrace nie ma tego problemu:/

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1. Czy obiekt ma "enable caustic"? Powinien

2. Czy shader MentalRay material ma coś w sekcji "photons"? Powinien.

3. Czy światło przypadkiem nie jest skierowane przeważająco w przestrzen zamiast na scene? powinno w scene - uważaj z omni.

Napisano

Moge sie mylic ale dla glass shader z mentala musisz odblokowac slot z photon shader i wrzucic tam jakiegos shaderka np basic photon itp.

 

Odblokowac w sensie wylaczyc kludke.

Napisano

jak chcesz większą kontrolę to weż materiał mental rey i do surface daj glass lume / dielectric, albo co tam jeszcze, go foton transmaterial i powinno byc po klopocie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.