Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Czesc Wam.Tym razem zakladam watek nie po to aby cos skonczyc,ale aby sie czegos nauczyc,mam na mysli organike.Na pierwszy strzal dlon,ktora modeluje jakis czas po 'pare' minut dziennie.Dopiero zaczynam z rzeczami zywymi wiec czekam na wyrozumiala krytyke :). Pozdrawiam.

Poczatki,za jasne,paznokcie za krotkie,nie zaokraglone i jeszcze pare bledow,(nadgarstka nie ruszalem)ale prosze :

reka1ctd7.jpg

w720.png

Ps;jutro up wew.czesci dloni.

Edytowane przez Skateforlife

  • Odpowiedzi 15
  • Wy艣wietle艅 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

za r贸wne boki palc贸w, wog贸le prawie staw贸w nie wida膰. jaki艣 dziwny kszta艂t ko艅c贸wek palc贸w, a same palce jednakowej grubo艣ci na ca艂ej d艂ugo艣ci, kciuk jak spod 偶elazka. Troch臋 za gruba (chodzi mi o o艣 Z). Na m贸j gust to dobrze wygl膮daj膮 tylko knykcie (te stawy gdzie si臋 palce 艂膮cz膮 z d艂oni膮).

ale nie przejmuj si臋 moim durnym komenta偶em, zaraz przyjdzie kto艣 znaj膮cy si臋 na organice i powie ci co z tym zrobi膰... chyba.

Napisano

Ufol dobrze mowisz, generalnie to nawet dla laika widac ze prawie wszystko do poprawy:)

EDIT: ale wielki plus dla cibie ze sie chcesz uczyc

Napisano
  • Autor

Czesc.Wracam po hucznej zabawie,dlatego tak pozno,ale do rzeczy,na dzis mini updejt wew.czesci dloni,lepiej cos niz wcale,poprawilem pare bledow.Do zrobienia jeszcze duzo,ale jakos idzie.Prosze o jakies rady i uwagi.Mam zamiar 'postudiowac' anatomie dloni,ale odziwo na google nie znalazlem ciekawych materialow(prosze o pomoc).Pozdrawiam,niedlugo up (mam nadzieje ) :))

Prosze :

w1089.png

beztytuutv0.jpg

w1024.png

Edytowane przez Skateforlife

Napisano

Moim zdaniem jak na poczatki nie jest zle a co do rad to chyba tylko to by przegladac rozne zdjecia referencyjne i samemu dochodzic co poprawic gdzie jest zle wtedy w przyszlosci bedzie lepiej. Za pierwszym razem nigdy nie wychodzi idealnie zrobisz tak jeszcze z 10 takich dloni od zera i bedzie o wiele lepiej.

Widzialem ludzi ktorzy na starcie dawali taki oldschool wiec w tym przypadku nie jest zle a to finish nie jest wiec nie ma co narzekac.

Napisano

Poka偶 siatk臋, bez niej niewiele mo偶na powiedzie膰 - tak jak Temporal wspomnia艂 refki i anatomia. Na g贸rze mi臋dzy kostkami masz gwiazdki (chyba?) co w艂a艣ciwie nie jest z艂ym miejscem na 艂膮czenie geometrii - ale bez siatki mo偶na jedynie gdyba膰.

Napisano

Przede wszystkim pomylka jest kopiowanie palcow. W naturze kazdy jest praktycznie inny. Roznorodnosc zabija te komputerowa sztucznosc.

Musisz poznac budowe anatomiczna, zasade dzialania, co sprawia, ze reka wyglada tak, jak wyglada. Wtedy nie bedziesz musial zgadywac i od razu bedziesz mogl stwierdzic, ze cos jest nie tak;)

Wez sobie jakies zdjecie dloni zrobione z gory, od spodu, zobacz, gdzie sie zginaja palce, gdzie marszczy sie skora, gdzie sa kostki, itp. Tam, gdzie sa ksztalty, najpewniej trzeba poprowadzic krawedz;)

Swego czasu robilem to tak jak w zalaczniku 1.

Dorzucam tez owczesny wynik mojej pracy. Troche przegieta siatka, bo chcialem, zeby bylo dosc szczegolowo, ale moze sie przyda, zebys mogl zobaczyc, jak mozna to zrobic w praktyce.

Pozdrawiam:)

edit: lapki sa dokladnie z 11 listopada 2004, wiec prosze sie nie czepiac ;)

Napisano
  • Autor

Wrzucam kolejny mini updejt,tym razem poprawilem proporcje,siatke,palce(choc nie do konca),ksztal i wiele bugow,czemgo pewnie nie widac.I dzieki wielkie za rady i krytyke :) .Ok zostawiam do oceny:

beznazwy1co8.jpg

w1440.png

Napisano

Raz jeszcze - poka偶 siatk臋 :P Bo po raz kolejny mo偶na powiedzie膰 w sumie wi臋kszo艣膰 tego co wcze艣niej. Cienie/艣wiat艂o tylko zak艂贸ca odbi贸r - bo nie wida膰 wszystkiego, a uj臋cia kt贸re pokaza艂e艣 daj膮 wra偶enie przejechania 偶elazkiem po palcach :P

Wydaje mi si臋, 偶e jest za du偶o poly.. mog臋 si臋 myli膰, wi臋c po raz trzeci - poka偶 siatk臋 :P Pami臋taj - im mniej, tym lepiej - tym bardziej w organice, gdzie zazwyczaj dochodzi rig i animacja. Wi臋kszo艣膰 rzeczy robi si臋 za pomoc膮 bump i displacement. Popatrz na prace Tarona - np. http://www.taron.de/Zombie.htm - co jest to bardzo 'ci臋偶ki model' bo ma 2x tyle poly co wi臋kszo艣膰 jego prac.

Napisano
  • Autor

Prosze siatke(wczesniej nie widzialem prosb heh)

28802833ou9.jpg

w720.png

Mysle ze nie ma wiele poly,choc jeszcze na tym sie nie znam.

28644065uy3.jpg

w720.png

Ps.Pozdrawiam Was :P

Napisano

Tak, poly jest w sam raz - moja wina :P ale co program to inaczej wygl膮da w smooth-tuwstawnazw臋, dlatego prosi艂em o siatk臋.

No w艂a艣nie, siatka - po pierwsze to tr贸jk膮ty - wystrzegaj si臋 ich jak ognia - czasami mo偶na z lenistwa pozwoli膰 sobie na kilka - ale to w miejscach 'niewidocznych' - chocia偶 ja osobi艣cie staram si臋 z tr贸jk膮tami walczy膰 :) Dla przyk艂adu... obecnie w modelu ok. ~6K poly - mam jakie艣 8 tr贸jk膮t贸w /2=4 - z czego trzy w okolicy ucha, a jeden na spodzie stopy - i pewnie dla 艣wi臋tego spokoju i tak b臋d臋 stara艂 si臋 ich pozby膰, ale mniejsza o to....

Gwiazdki... gwiazdki, gwiazdki... za du偶o - w sensie, za du偶o si臋 tam dzieje. Wi臋cej ni偶 6 linii 艂膮cz膮cych si臋 w jednym punkcie nie przejdzie - '5tki' zawsze b臋d膮, a czasami nawet pomagaj膮 w kszta艂towaniu krzywizny - '6tki' - jeszcze czasami da si臋 prze偶y膰 - ale u Ciebie naliczy艂em 9 :P I w sumie to nawet nie wiem czemu to tam masz... przecie偶 jak pozb臋dziesz si臋 tych wszystkich tr贸jk膮t贸w to bez problemu dwie powierzchnie 艂膮czysz quadami, bez 偶adnych powa偶nych zabieg贸w.

Dalej... zgi臋cia palc贸w - nie ma za bardzo sensu pcha膰 tam tych poligon贸w, bo po co? Bump i displacement do tego s艂u偶y. Na spodzie r臋ki by si臋 przyda艂o troch臋 loopy pozmienia膰 - bo id膮 przez ca艂膮 r臋k臋, a nie tam gdzie powinny - ale jak si臋 pozb臋dziesz tr贸jk膮t贸w i uzyskasz anatomiczn膮 sp贸jno艣膰 to mo偶na to sobie darowa膰, bo powinno by膰 przyzwoicie - oczywi艣cie paznokcie do poprawy, jest tam zdecydowanie zbyt p艂asko. I to w sumie na tyle jak na razie.

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzieki g0od,wlasciwie to usunalem wiele trojkatow choc na pozostale jeszcze nie znalazlem sposobu,poprawilem znow te przeklete proporcje i idzie dobrze,co do zgiec,hmm to nie bede sie bawil w to,bo chce zrobic czysty model bez zadnych tekstur,ok wrzucam poprawione palce,vertexy,trojkaty,paznokcie.Czas najwyzszy wziac sie za nadgarstek i kciuka,nastepnie za jakies zylki i zmarszczki skory.Pozdrawiam :)

97354320kz9.jpg

w720.png

46010933rz2.jpg

w720.png

Ps.Dzieki wielkie za rady. :)

Napisano
  • Autor

W zasadzie poprawilem bledy,czeka na mnie kciuk,a nadgarstka nie zrobie do konca,to bedzie ogolny model i niedlugo go skoncze,to taka informacja,a poza tym nie mam juz checi do tej dloni,niedlugo wezme sie za jakas mordke :P.

@snajper992 ; dzieki za komplement choc w to nie wierze hah :)

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

Witam.Z uwagi na to ze jakos brakuje mi wciaz czasu(sam sie dziwie)wrzucam mini upka,mysle ze roznice sa choc nie wielkie;poprawione palce(znowu),kciuk,ksztalt i proporcje,ustawienie knykci i lepiej wygladajaca siatka. :),czekam na komentarze,wnioski skargi zazalenia :P ,pozdrawiam !

beztytuusf0.jpg

w1088.png

beztytuu1rw0.jpg

w720.png

beztytuu2pw5.jpg

w720.png

beztytuu3ls5.jpg

w720.png

beztytuu4am2.jpg

w720.png

Napisano

Pewnie mnie kto艣 zaraz opieprzy za rozmiar... ale c贸偶, zapisz na dysku - a potem mog臋 da膰 edit jak mocno b臋d膮 krzycze膰 :P

Po sobie wiem, 偶e najlepszy rezultat jest gdy samemu si臋 zauwa偶y co jest nie tak - s膮 r贸偶ne r臋ce, zgadza si臋... ale pewne rzeczy si臋 pokrywaj膮. Wi臋c 艂ap paczk臋 i szukaj b艂臋d贸w :P Mam nadziej臋 偶e si臋 przyda, chocia偶 tego w necie jest multum - turbosquid i google i masz wszystkie referencje jakich mo偶esz sobie 偶yczy膰.

lapkimix001sa5.jpg

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci