Napisano 2 Styczeń 200916 l Mam blendera 2.48 i jest pewien problem otóż chciałem zrobić parę rzeczy ale niczego nie widać w oknie Outliner i UV image editor. Problem z Outlinerem mogę rozwiązać poprzez zmniejszanie okna blendera i się pojawi jaką mam listę obiektów ale nie zawsze a problem z UV texture editor jest gorszy bo tam po jakmniemam rozcięciu face by rozłożyć obiekt kompletnie nie widzę siatki. Coś mi się zdaje że to może byc problem starego sprzętu ale moge się mylić oto konfiguracja AMD Sempron 2200+, 1gb ram, 9800 Pro 128mb. System zaktualizowany jak tylko się da. Podobne rzeczy miałem i w wersji 2.47 ale myślałem że to wina blendera ale może być z tym problem Edit: jak zrobić by w oknie 3d była przezroczysta tekstura ? PNG się nie liczy w tym przypadku Edytowane 2 Styczeń 200916 l przez mandragora
Napisano 3 Styczeń 200916 l Spróbuj uruchomić blendera pod linuxem knopix w wersji live ma chyba blendera i nie trzeba go instalować.Może to też być wina SP3 ...albo poszukaj instalki blendera dedykowanej procesorom AMD bo czasami pod tym prockiem i pod radkami wychodziła jakaś kaszanka i były jakieś instalki specjalnie pod ten rodzaj procków....Gównie wychodziły artefakty podczas rendru ale może to też coś ma wspólnego.
Napisano 3 Styczeń 200916 l Z tymi uv'kami to zobacz czy na dole na pasku jest aktywna jakas tekstura ,bo jak tak to siatki nie zobaczysz ,przeważnie zostaje tam render i trzeba go skasować ,dopiero potem możesz unwrapowac i wczytac teksturę na tą siatke ,pamiętaj ,że domyśłny obszar w uv jest w proporcji 1:1 ,co do ati to fakt wstyd ,też mam ati i co jakiś czas trzeba resetnąć blendera bo zwalnia strasznie ,mam nadzieje ,że w 2.50 nie bedzie już z tym problemów ,używam sterowników omega 3.84 ,jak narazie najlepsze jakie miałem . Edytowane 3 Styczeń 200916 l przez adrian2608
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto