Jump to content

Równowaga obiektów i tekstur w 3dsmax


olopl

Recommended Posts

Oglądałem te wasze prace. Na niektórych jest dózo rożnego rodzaju i różnej wielkości obiektów, a mimo to one są proporcjonalne w względem siebie. Tak samo tekstury. Np. dwie flaszki różnej wielkości i na nich tekstura nie jest ani za mała, ani za drobna tylko w sam raz. Krótko mówiąć jedno pasuje do do drugiego.

 

I jak wy to właśnie robicie? że to jest takie hm! idealne, równe. Ja właśnie zacząłem modelować drugi obiekt i potem go teksturować. Jednak wszystko jest albo za wielkie albo za małe. I za nic nie mogę tego rozgryźć dlaczego mi się tak dzieje.

Edited by tweety
ortografia
Link to comment
Share on other sites

'pomierz', nie 'pobierz', jak chcesz wymodelować bute to weź butelkę do jednej ręki, potem weź miarkę do drugiej i zobacz ile mm ma szyjka, ile pojemnik na płyn, jaki obwód na górze jaki na dole itd, a zapewniam cię, że proporcje będą zachowane. Jak chcesz wymodelować coś większego to weź większą miarkę. A jak chcesz modelować coś czego nie masz pod ręką to od tego są w internecie zdjęcia i plany konstrukcyjne, żeby z nich korzystać.

 

edit: ech ty, Ania ty ;p

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy