Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Oglądałem te wasze prace. Na niektórych jest dózo rożnego rodzaju i różnej wielkości obiektów, a mimo to one są proporcjonalne w względem siebie. Tak samo tekstury. Np. dwie flaszki różnej wielkości i na nich tekstura nie jest ani za mała, ani za drobna tylko w sam raz. Krótko mówiąć jedno pasuje do do drugiego.

 

I jak wy to właśnie robicie? że to jest takie hm! idealne, równe. Ja właśnie zacząłem modelować drugi obiekt i potem go teksturować. Jednak wszystko jest albo za wielkie albo za małe. I za nic nie mogę tego rozgryźć dlaczego mi się tak dzieje.

Edited by tweety
ortografia
  • Replies 8
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Posted
Jak przenieś te zaznaczone strzałki na środek obiektu?

 

Wchodzisz w panel Hierarchy (po prawej stronie, obok Modify), klikasz Affect pivot only i poźniej Center to object.

 

Pozdrawiam

Posted
pomierz sobie obiekty które chcesz modelować

Nie bardzo rozumiem. Mam pobrać gotowe modele i na ich przykładzie modelować czy jak inaczej?

Posted

Nie. Masz wziąć do ręki miarkę i butelkę (taką prawdziwą, nie 3d), zmieżyć butelkę (promień, wysokość itd), i w takim rozmiarze wymodelować.

Posted

'pomierz', nie 'pobierz', jak chcesz wymodelować bute to weź butelkę do jednej ręki, potem weź miarkę do drugiej i zobacz ile mm ma szyjka, ile pojemnik na płyn, jaki obwód na górze jaki na dole itd, a zapewniam cię, że proporcje będą zachowane. Jak chcesz wymodelować coś większego to weź większą miarkę. A jak chcesz modelować coś czego nie masz pod ręką to od tego są w internecie zdjęcia i plany konstrukcyjne, żeby z nich korzystać.

 

edit: ech ty, Ania ty ;p

Posted

Wstajesz od biurka, bierzesz miarke, podchodzisz do np szafki i mierzysz. Jak nie masz mozliwosci to wpisujesz w google "obiekt dimensions" i masz.

 

edit: ale mam opoznienie przez ta prace :D




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy