Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Trzeba przyznać, że firma 3d-io nie próżnuje. Jakiś czas temu pisałem o produkcie tej firmy o nazwie Unwrella. Firma udostępniła właśnie "pakera map UV" (UV-Packer) w wersji otwartej bety. Warto zainteresować się tym pluginem. 

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=469

 

 

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przetestowałem na szybko. Ogólnie kiepsko pakuje, porównałem z bardziej skomplikowanymi UV, które kiedyś wykonałem i wypadł bardzo blado przy ręcznym pakowaniu...

Mimo wszystko ma jeden duży plus. Poprawnie skaluje wszystkie elementy UV.

Napisano

mi tez sie wydaje ze o wiele lepszy i dokladniejszy efekt uzyskamy recznie, pozatym nie zawsze wszystkie elementy mapowania wymagaja takiej samej dokladnosci i niejednokrotnie musimy powiekszac rece czy glowe wzgledem ciala a zmniejszac obszary gdzie prawie nic nie widac na texturze. a i by textura byla w miare dobra i przejzysta najlepiej zmapowac ja w jednym kierunku co sprawia ze o wile lepiej i latwiej sie texturuje a gdy wypalamy pozniej detal z texturki na normalke to nie musimy sie przejmowac kierunkami tychrze normalek.

Napisano

A gdybyscie musieli efektywnie rozlozyc lightmape z jakiegos poziomu do gry, to tez byscie to recznie robili? Takie programy sa miedzy innymi do takich zastosowan, kiedy masz tysiace obiektow rozbitych jeszcze na poszczegolne shelle w mapowaniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności