adek Napisano 7 Styczeń 2009 Napisano 7 Styczeń 2009 Trzeba przyznać, że firma 3d-io nie próżnuje. Jakiś czas temu pisałem o produkcie tej firmy o nazwie Unwrella. Firma udostępniła właśnie "pakera map UV" (UV-Packer) w wersji otwartej bety. Warto zainteresować się tym pluginem. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=469
MF Napisano 7 Styczeń 2009 Napisano 7 Styczeń 2009 Przetestowałem na szybko. Ogólnie kiepsko pakuje, porównałem z bardziej skomplikowanymi UV, które kiedyś wykonałem i wypadł bardzo blado przy ręcznym pakowaniu... Mimo wszystko ma jeden duży plus. Poprawnie skaluje wszystkie elementy UV.
Matys Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 mi tez sie wydaje ze o wiele lepszy i dokladniejszy efekt uzyskamy recznie, pozatym nie zawsze wszystkie elementy mapowania wymagaja takiej samej dokladnosci i niejednokrotnie musimy powiekszac rece czy glowe wzgledem ciala a zmniejszac obszary gdzie prawie nic nie widac na texturze. a i by textura byla w miare dobra i przejzysta najlepiej zmapowac ja w jednym kierunku co sprawia ze o wile lepiej i latwiej sie texturuje a gdy wypalamy pozniej detal z texturki na normalke to nie musimy sie przejmowac kierunkami tychrze normalek.
Luki Luki Napisano 8 Styczeń 2009 Napisano 8 Styczeń 2009 A gdybyscie musieli efektywnie rozlozyc lightmape z jakiegos poziomu do gry, to tez byscie to recznie robili? Takie programy sa miedzy innymi do takich zastosowan, kiedy masz tysiace obiektow rozbitych jeszcze na poszczegolne shelle w mapowaniu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się