Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Trzeba przyznać, że firma 3d-io nie próżnuje. Jakiś czas temu pisałem o produkcie tej firmy o nazwie Unwrella. Firma udostępniła właśnie "pakera map UV" (UV-Packer) w wersji otwartej bety. Warto zainteresować się tym pluginem. 

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=469

 

 

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Przetestowałem na szybko. Ogólnie kiepsko pakuje, porównałem z bardziej skomplikowanymi UV, które kiedyś wykonałem i wypadł bardzo blado przy ręcznym pakowaniu...

Mimo wszystko ma jeden duży plus. Poprawnie skaluje wszystkie elementy UV.

Napisano

mi tez sie wydaje ze o wiele lepszy i dokladniejszy efekt uzyskamy recznie, pozatym nie zawsze wszystkie elementy mapowania wymagaja takiej samej dokladnosci i niejednokrotnie musimy powiekszac rece czy glowe wzgledem ciala a zmniejszac obszary gdzie prawie nic nie widac na texturze. a i by textura byla w miare dobra i przejzysta najlepiej zmapowac ja w jednym kierunku co sprawia ze o wile lepiej i latwiej sie texturuje a gdy wypalamy pozniej detal z texturki na normalke to nie musimy sie przejmowac kierunkami tychrze normalek.

Napisano

A gdybyscie musieli efektywnie rozlozyc lightmape z jakiegos poziomu do gry, to tez byscie to recznie robili? Takie programy sa miedzy innymi do takich zastosowan, kiedy masz tysiace obiektow rozbitych jeszcze na poszczegolne shelle w mapowaniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności