Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem jakiej wersji używasz...

Od MR 3.5 masz arch&design, pobaw się wartościami reflecity i glossy

Wersje starsze MR to jedynie shader: DGS oraz Metal(lume)

 

Pamiętaj, im ciemniejsza tekstura na materiale tym światło bardziej się odbija, tzn bardziej jest to intensywne :)

Pzdr.

Napisano

1. nazwa watku chyba nie zgodna z regulaminem

2. jesli uczysz sie dopiero modelowac to zaznacz w temacie i wrzucaj tylko siatki to ludzie cos doradza (te modele wygladaja na kilka spline'ow i pare chamferbox'ow)

3. jesli uczysz sie renderowac to sciagnij darmowe modele i na nich testuj.

 

uzywam vray'a wiec nie pomoge z "polyskiem nozek"

 

EDIT:

wlasnie przeczytalem twoja sygnaturke... http://www.sjp.pl/d%B1%BF%EA

Napisano
nie wiem jakiej wersji używasz...
3D Max 9 ale jaka w nim jest wersja mentala niepatrzylem ...

 

1. nazwa watku chyba nie zgodna z regulaminem

2. jesli uczysz sie dopiero modelowac to zaznacz w temacie i wrzucaj tylko siatki to ludzie cos doradza (te modele wygladaja na kilka spline'ow i pare chamferbox'ow)

3. jesli uczysz sie renderowac to sciagnij darmowe modele i na nich testuj.

 

uzywam vray'a wiec nie pomoge z "polyskiem nozek"

Nie sa to chamerboxy sa to zwykle boxy z chamerami i MS , tak ucze sie renderowac

 

nie uzyskasz realizmu chromu w scenie gdzie nie ma czego odbijac, podstawa jest stworzenie jakiegos otoczenia lub oswietlenie mapa hdri

acha ..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności