adrian2608 Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 (edytowane) Witam serdecznie ,chciałem przedstawić pracę wykonywaną na Bitwę Blenderowni ,temat "Gra" . Mógłbym jeszcze to męczyć ,poprawiać ,dodawać ,aż w końcu wylądował bym w pokoju bez klamek ,więc dbając o swoje zdrowie uważam tą pracę za całkowicie zakończoną . Praca przedstawia koniec ziemskiej gry ,oraz początek nowej w innym świecie... Software :Blender +Photoshop . Edytowane 18 Luty 2009 przez adrian2608
Morphe Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 powiem tak - pomysl super, podoba mi sie, brakuje jednak w mym odczuciu p jeszce paru detali, niebede mowic jakich bo sam jeszcze nie wiem( pewie zielen galezie drzewa na gorze..) :). nie mniej jednak nie przemawiaja do mnie kolory, jakesitot akie wyprane, oraz ta aberacja brrr..., ale jak se odpoczniesz to mozna by sprobowac choc inna wersje kolorow?
adam_m Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 Przeraźliwy brak kontrastu! Pomysł jest wykonania brak, a szkoda (bo widać że się napracowałeś przy modelowaniu) :( Te grzyby wyszły jako białe plamy (miejscowy brak czytelności). Pozdr.
Orangegraphics Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 To samo co wcześniej. PS-a dużo by tu pomogło, pomysł jest, jednak gubi się.
Kub@ Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 sciany skalne błagaja sie o lepsza texture i displacement. Mogłbys tez zmienic mapowanie na pnączach z poprzecznego na wzdłóżne, po prostu obrócić o 90 st. Grzyby kanciaste wyszły i jakby bez zadnych textur. Ta ogromna aberacjia jest zupełnie niepotrzebna. Kilka poprawek i pracka by nabrała potencjału :)
adrian2608 Napisano 10 Styczeń 2009 Autor Napisano 10 Styczeń 2009 Poprawiłem trochę ,dzięki panowie za opinie. Xiz0r -a co dokładnie w tym ps'ie poklikać ,tyle dam rade poparwić ,ponowny render nie wchodzi w rachube ,są inne rzeczy do roboty ,a sam render nie trwał 5 minut ;] Kub@ - co do tekstury się zgadzam ,a dispa nie użyje bo jako tako nie mogę ,tzn heh ,regulamin zabrania używania programów ,które nie są na licencji open source ,aaa blender nie ma jeszcze porządnego dispa jak np V-ray ,renderowałbym w vrayu ale nie moge ;p heh ,jest jeszcze indigo ,no ale nie mam ochoty czekac tydzień na render ,następnym razem będzie lepiej ,pozdrawiam.
D4D4L Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 HUmh A mi się wydaje ze brak kompozycji, ta postac gdzies tam się gubi w glębi i brak jakiegos ciekawego pierwszego planu, co do wykonania graficznego to nawet fajny, taki scren schot z animacji od gry :) chociarz aa brak ;)
J|L Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 bardzo ladne, klimatyczne ale momentami zbyt gierkowato... przydala by sie jakas trawa albo wiecej innych detali na scianach.. i miedzy grzybami.... tak czy saik super pracka pozdrawaim
mis3k Napisano 12 Styczeń 2009 Napisano 12 Styczeń 2009 Blado wygląda, ale myślę że trochę zabawy w postprodukcji i może być dobrze. Fajne roslinki tylko nie podobają mi się pnącza skałach jak i same skały, płasko wyglądają, żadnego bumpika chyba na nich nie ma. Pomysł fajny. pozdr.
adrian2608 Napisano 13 Styczeń 2009 Autor Napisano 13 Styczeń 2009 Poprawiłem trochę ,to już ostateczna wersja ,pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za komentarze ,bo inaczej było by gorzej ;]
Faun Napisano 13 Styczeń 2009 Napisano 13 Styczeń 2009 Mam wrażenie, że tam się z góry sączy taka struga światła, ale nie widać jego źródła. Ta postać w środku kompletnie niewidoczna. Ta wyblakło-różowa kolorystyka jakoś do mnie nie przemawia. Myślę, że można by z tej sceny wyciągnąć dużo więcej - światłem i teksturami.
adrian2608 Napisano 22 Styczeń 2009 Autor Napisano 22 Styczeń 2009 W pierwszym poście finalna wersja, poprawiłem to i owo .Przy postprodukcji pomógł mi Wodzumarcin .Wiem ,mogło być lepiej ,ale też mogło być gorzej ,jeszcze raz dzięki za komentarze, pozdrawiam .
Rekomendowane odpowiedzi