Skocz do zawartości

Scena 3D: In The End


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie ,chciałem przedstawić pracę wykonywaną na Bitwę Blenderowni ,temat "Gra" .

Mógłbym jeszcze to męczyć ,poprawiać ,dodawać ,aż w końcu wylądował bym w pokoju bez klamek ,więc dbając o swoje zdrowie uważam tą pracę za całkowicie zakończoną .

 

Praca przedstawia koniec ziemskiej gry ,oraz początek nowej w innym świecie...

 

mlbb8_gra_in_the_end_adrian2608.png

 

Software :Blender +Photoshop .

Edytowane przez adrian2608
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

powiem tak - pomysl super, podoba mi sie, brakuje jednak w mym odczuciu p jeszce paru detali, niebede mowic jakich bo sam jeszcze nie wiem( pewie zielen galezie drzewa na gorze..) :). nie mniej jednak nie przemawiaja do mnie kolory, jakesitot akie wyprane, oraz ta aberacja brrr..., ale jak se odpoczniesz to mozna by sprobowac choc inna wersje kolorow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sciany skalne błagaja sie o lepsza texture i displacement. Mogłbys tez zmienic mapowanie na pnączach z poprzecznego na wzdłóżne, po prostu obrócić o 90 st. Grzyby kanciaste wyszły i jakby bez zadnych textur. Ta ogromna aberacjia jest zupełnie niepotrzebna. Kilka poprawek i pracka by nabrała potencjału :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawiłem trochę ,dzięki panowie za opinie.

 

Xiz0r -a co dokładnie w tym ps'ie poklikać ,tyle dam rade poparwić ,ponowny render nie wchodzi w rachube ,są inne rzeczy do roboty ,a sam render nie trwał 5 minut ;]

 

Kub@ - co do tekstury się zgadzam ,a dispa nie użyje bo jako tako nie mogę ,tzn heh ,regulamin zabrania używania programów ,które nie są na licencji open source ,aaa blender nie ma jeszcze porządnego dispa jak np V-ray ,renderowałbym w vrayu ale nie moge ;p heh ,jest jeszcze indigo ,no ale nie mam ochoty czekac tydzień na render ,następnym razem będzie lepiej ,pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HUmh

A mi się wydaje ze brak kompozycji, ta postac gdzies tam się gubi w glębi i brak jakiegos ciekawego pierwszego planu, co do wykonania graficznego to nawet fajny, taki scren schot z animacji od gry :) chociarz aa brak ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blado wygląda, ale myślę że trochę zabawy w postprodukcji i może być dobrze. Fajne roslinki tylko nie podobają mi się pnącza skałach jak i same skały, płasko wyglądają, żadnego bumpika chyba na nich nie ma. Pomysł fajny. pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie, że tam się z góry sączy taka struga światła, ale nie widać jego źródła. Ta postać w środku kompletnie niewidoczna.

Ta wyblakło-różowa kolorystyka jakoś do mnie nie przemawia. Myślę, że można by z tej sceny wyciągnąć dużo więcej - światłem i teksturami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności