Napisano 16 Styczeń 200916 l Jako, że jestem dość świeżym userem kompa z core 2 duo i niestety vistą mam takie oto pytanko: Używam LW 9.2 i zastanawiam się czy on wykorzystuje faktycznie 2 rdzenie procesora... Istotnie szybko renderują się klatki ze scenami o dużej ilości polygonów tylko tak myślę, że na tym sprzęcie chyba powinno byc szybciej... Pytanie brzmi, czy Lw 9 widzi dwa rdzenie "domyślnie" czy gdzies trzeba mu coś pokazać?
Napisano 16 Styczeń 200916 l Nie pamietam jak jest w lw 9.2 ale w 9.5 zaraz po instalacji ilosc rdzeni ustawiona jest na automatic czyli chyba na tyle ile jest dostepnych. Mozna to jeszcze ustawic recznie w oknie "Render Globals" , zakladce Render - Multithreading. To ile wykorzystywanych jest rdzieni mozna czasami policzyc na oknie podladu renderingu, ilosc kawalkow dorysowywanych w tym oknie co 1 przejscie oznacza ilosc uzywanych rdzeni
Napisano 17 Styczeń 200916 l Sprawdź również pod ctrl+alt+del podczas renderingu, wcześniej zobacz czy jakiś dziwny proces nie ciągnie procesora, czasami różne "wirusy" tak potrafią.
Napisano 20 Styczeń 200916 l podejrzewam ze problem tkwi w tym ze w tej wersji lw nawet po odpaleniu chociaz by winampa podczas renderingu moze stracic "kontakt" z jednym rdzeniem do momentu np skonczenia kolejej fazy AA.. choc to roznie bywa... sprubuj przed renderem wszystko wylaczyc co nie potrzebne z programow i zachowywac sie jak z atari podczas wgrywania gry z kasety... nie ruszaj myszka a moze nawet wyjdz z pokoju... tylko po cichu :p a tak an powaznie to zabgrejduj sie do nowszej weersj i lw i powinno pomuc... :]
Napisano 21 Styczeń 200916 l Jeszcze mozesz sprobowac ustawic wysoki priorytet w manadzerze zadan dla procesu lw, wtedy bedzie pewnosc ze wieksza czesc pracy procka pojdzie wlasnie na rendering. @J|L: z tym atari to mnie rozwaliles, az lezka sie w oku zakrecila :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto