Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Nareszcie, nowy prototyp (ale już działający) systemu animacji, który pozwoli na animacje wszystkiego oraz usunie wady i niedociągnięcia starego systemu. Niestety nowy system nie będzie współgrał z starymi plikami animacji, ale jak powiedział autor , to dla przyszłości. Jest to na razie początek implementacji, ale został umieszczony w gałęzi wersji 2.5, więc najprawdopodobniej zostanie wydany z finalną wersją 2.5. Trochę więcej ^^' : Od siebie dodam że jest to implementacja pokroju wprowadzenie BMesh, co do którego widziałem logi pracy nad nim, zdaje mi się że były nawet przymiarki i drobne zmiany w kodzie by zaimplementować ten projekt w gałęzi 2.5. Nie wiem czy BMesh zostanie dołączony do pierwszej wersji gałęzi 2.5x czy troszkę później. Na pewno w nowej wersji pojawi się Modyfikator Multires zastępujący stare narzędzie multires. Dla nie wtajemniczonych, narzędzie multires służyło do dodawania poziomów siatki by móc pracować w Sculp Mode, dawało to możliwość dowolnej zmiany rozdzielczości siatki w obie strony nie tracąc danych sculpta. Stary system nie dawał możliwości edycji siatki (ciecie, extrude itd.)kiedy był włączony, modyfikator Multires natomiast pozwoli na edytowanie siatki, używanie innych modyfikatorów i zachowa funkcjonaloś starego systemu. Projekt pochodzi z Google Summer of Code 2008, autor obecnie pracuje nad drobnymi usprawnieniami Sculp Mode dla gałęzi 2.5.img src="http://feeds.feedburner.com/~r/Max3d-TwojeWiadomosci/~4/515631856" height="1" width="1"/

 

Więcej...

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 985
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zapowiada się ciekawie... choć nie używam Sculp Mode to kwestia animacji jest dobrym rozwiązaniem...

 

warto by kolejne narzędzia które już są w blenderze były coraz lepsze...

 

ciekawe też czy ktoś zabierze się za sprawę współpracy Blendera z komercyjnymi softami. To znacznie wzmocniło by jego pozycje...

Napisano

floo - ty maniaku blenderowy, mnie możesz powstrzymać się przed komentarze i pochwałą. Ja też czekam kiedy bleder będzie lepszy może się odważę coś w nim zrobić.

Napisano
floo - ty maniaku blenderowy, mnie możesz powstrzymać się przed komentarze i pochwałą. Ja też czekam kiedy bleder będzie lepszy może się odważę coś w nim zrobić.

 

:P

 

cenie to że jest za darmo... ;) ten program może wiele nauczyć...

przede wszystkim cierpliwości, ponieważ w nim nie ma niczego na skróty...

a te klawiaturowe są jakieś z kosmosu... :P

 

jedno jest pewne, jak ktoś wytrwa w Blenderze to są duże szanse że na innym sofcie pójdzie mu łatwiej...

 

Blender to dobry test dla grafika... ;P

Napisano

Tutaj to komentujecie, a w newsach to cicho :P

 

Pilnujcie newsów sporo się dzieje jeśli chodzi o Blendera a ja będę o wszystkim informował :P

 

floo nie powielaj plotek Blender w cale, a w cale, nie jest trudny. To nauka pakietu 3D jest trudna, interfejs to tylko gałkologia. I pamiętaj skrót klawiszowy to twój największy przyjaciel, nie jakiś dziwak z za rogu :P

 

I co ci się nie podoba z współpracą z innymi softami, blender ma mnóstwo exporterów do plików nawet maxowych, lightwavea i dużo więcej, a ponad to obsługuje OpenEXR czego ci brakuje. ;]

Edytowane przez n-pigeon

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności