Napisano 20 Styczeń 200916 l Siema :) Dawno wam nie zawracałem głowy moimi problemami z mr :) Podczas tworzenia jakiejś pracy chcę żeby moje tekstury były widoczne, żeby były widoczne na renderze tak jak w podglądzie spod windy [kolor, nasycenie, kontrast]. W tym celu używam gammy 1.8 >= = No dobra, wszystko fajnie i mnie cieszy, ale obrazek dostaje niezły kontrast, świecąc direktami jest ok, ale po odpaleniu GI [Global Illumination] jest cholernie trudno rozświetlić scene... Widoczny jest perfidny decay fotonów, jakby się odbijały po 2 razy w scenie. Poratuje ktoś ? :) Pzdr.
Napisano 21 Styczeń 200916 l Autor ah.... zapomniałem dodać, że renderuje z ekspozycją i to jest napewno przyczyną... eh, w helpie jest wyrażnie napisane, że jak gamma to nie ekspozycja... Skoro już renderuje z ekspozycją, jest jakiś iny sposób na te tekstury ?
Napisano 21 Styczeń 200916 l Skoro już renderuje z ekspozycją, jest jakiś iny sposób na te tekstury ? Renderować z gammą ? :P Pokaż tego rendera i ustawienia
Napisano 22 Styczeń 200916 l Autor streaker Nie można stosować gammy wraz z ekspozycją Pisząc gammy mam na myśli gamme dla całego rendera, niestety Do niedawna by to problem, tekstury o innym nasyceniu itd. W nowym maxie [2009] zamiast bitmapy w slocie wybieramy gamma & gain i jest po sprawie, gamma tyczy się wtedy tylko bitmap, ekstra sprawa ;) Sprawa rozwiązana, dzięki za odzew. Pzdr. ;)
Napisano 22 Styczeń 200916 l Nie można stosować gammy wraz z ekspozycją Pisząc gammy mam na myśli gamme dla całego rendera Chodzi mi właśnie o gamme do całego rendera, zamiast ekspozycji. Do niedawna by to problem, tekstury o innym nasyceniu itd. No tutaj podobno trzeba tylko odpowiednio zakładkę gamma and LUT w prefsach ustawić.
Napisano 23 Styczeń 200916 l Autor No tutaj podobno trzeba tylko odpowiednio zakładkę gamma and LUT w prefsach ustawić. ale nie chce renderować na lwf... a chce utrzymać tekstury z poziomu ekspozycji i to do niedawna był problem. Pzdr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto