Skocz do zawartości

gamma a GI


gientekwl

Rekomendowane odpowiedzi

Siema :)

 

Dawno wam nie zawracałem głowy moimi problemami z mr :)

 

Podczas tworzenia jakiejś pracy chcę żeby moje tekstury były widoczne, żeby były widoczne na renderze tak jak w podglądzie spod windy [kolor, nasycenie, kontrast].

 

W tym celu używam gammy 1.8 >= =

No dobra, wszystko fajnie i mnie cieszy, ale obrazek dostaje niezły kontrast, świecąc direktami jest ok, ale po odpaleniu GI [Global Illumination] jest cholernie trudno rozświetlić scene...

Widoczny jest perfidny decay fotonów, jakby się odbijały po 2 razy w scenie.

 

Poratuje ktoś ?

:)

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

streaker

 

Nie można stosować gammy wraz z ekspozycją

Pisząc gammy mam na myśli gamme dla całego rendera, niestety

Do niedawna by to problem, tekstury o innym nasyceniu itd.

W nowym maxie [2009] zamiast bitmapy w slocie wybieramy gamma & gain i jest po sprawie, gamma tyczy się wtedy tylko bitmap, ekstra sprawa ;)

 

Sprawa rozwiązana, dzięki za odzew.

Pzdr. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie można stosować gammy wraz z ekspozycją

Pisząc gammy mam na myśli gamme dla całego rendera

Chodzi mi właśnie o gamme do całego rendera, zamiast ekspozycji.

Do niedawna by to problem, tekstury o innym nasyceniu itd.

No tutaj podobno trzeba tylko odpowiednio zakładkę gamma and LUT w prefsach ustawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności