gientekwl Napisano 20 Styczeń 2009 Share Napisano 20 Styczeń 2009 Siema :) Dawno wam nie zawracałem głowy moimi problemami z mr :) Podczas tworzenia jakiejś pracy chcę żeby moje tekstury były widoczne, żeby były widoczne na renderze tak jak w podglądzie spod windy [kolor, nasycenie, kontrast]. W tym celu używam gammy 1.8 >= = No dobra, wszystko fajnie i mnie cieszy, ale obrazek dostaje niezły kontrast, świecąc direktami jest ok, ale po odpaleniu GI [Global Illumination] jest cholernie trudno rozświetlić scene... Widoczny jest perfidny decay fotonów, jakby się odbijały po 2 razy w scenie. Poratuje ktoś ? :) Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gientekwl Napisano 21 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 21 Styczeń 2009 ah.... zapomniałem dodać, że renderuje z ekspozycją i to jest napewno przyczyną... eh, w helpie jest wyrażnie napisane, że jak gamma to nie ekspozycja... Skoro już renderuje z ekspozycją, jest jakiś iny sposób na te tekstury ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 21 Styczeń 2009 Share Napisano 21 Styczeń 2009 Skoro już renderuje z ekspozycją, jest jakiś iny sposób na te tekstury ? Renderować z gammą ? :P Pokaż tego rendera i ustawienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gientekwl Napisano 22 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 22 Styczeń 2009 streaker Nie można stosować gammy wraz z ekspozycją Pisząc gammy mam na myśli gamme dla całego rendera, niestety Do niedawna by to problem, tekstury o innym nasyceniu itd. W nowym maxie [2009] zamiast bitmapy w slocie wybieramy gamma & gain i jest po sprawie, gamma tyczy się wtedy tylko bitmap, ekstra sprawa ;) Sprawa rozwiązana, dzięki za odzew. Pzdr. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 22 Styczeń 2009 Share Napisano 22 Styczeń 2009 Nie można stosować gammy wraz z ekspozycją Pisząc gammy mam na myśli gamme dla całego rendera Chodzi mi właśnie o gamme do całego rendera, zamiast ekspozycji. Do niedawna by to problem, tekstury o innym nasyceniu itd. No tutaj podobno trzeba tylko odpowiednio zakładkę gamma and LUT w prefsach ustawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gientekwl Napisano 23 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 23 Styczeń 2009 No tutaj podobno trzeba tylko odpowiednio zakładkę gamma and LUT w prefsach ustawić. ale nie chce renderować na lwf... a chce utrzymać tekstury z poziomu ekspozycji i to do niedawna był problem. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się