Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Siema :)

 

Dawno wam nie zawracałem głowy moimi problemami z mr :)

 

Podczas tworzenia jakiejś pracy chcę żeby moje tekstury były widoczne, żeby były widoczne na renderze tak jak w podglądzie spod windy [kolor, nasycenie, kontrast].

 

W tym celu używam gammy 1.8 >= =

No dobra, wszystko fajnie i mnie cieszy, ale obrazek dostaje niezły kontrast, świecąc direktami jest ok, ale po odpaleniu GI [Global Illumination] jest cholernie trudno rozświetlić scene...

Widoczny jest perfidny decay fotonów, jakby się odbijały po 2 razy w scenie.

 

Poratuje ktoś ?

:)

 

Pzdr.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 986
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

ah.... zapomniałem dodać, że renderuje z ekspozycją i to jest napewno przyczyną...

eh, w helpie jest wyrażnie napisane, że jak gamma to nie ekspozycja...

Skoro już renderuje z ekspozycją, jest jakiś iny sposób na te tekstury ?

Napisano
Skoro już renderuje z ekspozycją, jest jakiś iny sposób na te tekstury ?

Renderować z gammą ? :P

 

Pokaż tego rendera i ustawienia

Napisano
  • Autor

streaker

 

Nie można stosować gammy wraz z ekspozycją

Pisząc gammy mam na myśli gamme dla całego rendera, niestety

Do niedawna by to problem, tekstury o innym nasyceniu itd.

W nowym maxie [2009] zamiast bitmapy w slocie wybieramy gamma & gain i jest po sprawie, gamma tyczy się wtedy tylko bitmap, ekstra sprawa ;)

 

Sprawa rozwiązana, dzięki za odzew.

Pzdr. ;)

Napisano
Nie można stosować gammy wraz z ekspozycją

Pisząc gammy mam na myśli gamme dla całego rendera

Chodzi mi właśnie o gamme do całego rendera, zamiast ekspozycji.

Do niedawna by to problem, tekstury o innym nasyceniu itd.

No tutaj podobno trzeba tylko odpowiednio zakładkę gamma and LUT w prefsach ustawić.

Napisano
  • Autor
No tutaj podobno trzeba tylko odpowiednio zakładkę gamma and LUT w prefsach ustawić.

ale nie chce renderować na lwf... a chce utrzymać tekstury z poziomu ekspozycji i to do niedawna był problem.

Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.