Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Nie wiem kiedyś to robiłem i działało a teraz za chiny nie mogę uzyskać tego efektu może w majce 2009 coś popaprali lub trzeba zaznaczyć jakiegoś dodatkowego checkboxa

 

chodzi mi o taki prosty efekt

f_vol3largem_d0fdc66.jpg

 

nawet prosty snop swiatła takie cuś

f_SNAG0001m_6898ea6.jpg

 

ale żeby kulka blokowała światło, a nie światło swoje a kulka swoje ;)

 

 

Próbowałem w mayasoftware i mentalu metoda light fog w light ale nie działa tak do końca :)

cienie raytrecowe są załączone i jak jest podłoga to kulka rzyca cień ale nie blokuje snopu światła :/

 

kiedyś robiłem w mentalu za pomocą partiVolume przypisanego bo boxa itd ale teraz nie działa no metter what :/

znalazłem nawet kilka starych tutków o tym i poczytałem wątki na CG Talku nawet ściągnąłem przygotowane działające sceny z wolumerycznym światłem i guess what - Dupa blada :D

 

Ktoś pomoże z tym, nie żeby było mi to jakoś specjalnie potrzebne ale już pare godzin z tym walcze i nie bede mógł zasnąć jak tego nie rozwiąże :)

 

thx!

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W maya software light fog zadziala Ci tylko z cieniami depth.

A z tym tutorialem mentalowym - pamietam ze dzialalo to w m4.5, a juz w 7.0 nie chcialo.

Napisano
  • Autor

zauważyłem że z Depth mapami działa ale wtedy jest szum jak szit :)

szczególnie kiedy chciałem zrobić jak snopy światła wpadają przez szpary zabitego deskami okna, podciągnięcie rozdziałki dało jeszcze gorszy efekt :/

no nic trzeba w PS mazać :P

 

dzięki za rozjasnienie mogę iść spać :D

Napisano

Tam w opcjach cienia depth przy filtrze masz tez sample dla mgly.

W zalacznikach jest taki stary projekt jeszcze za czasow soft renderow.

Pamietam ze to swiatlo blizsze ustawialem ze mialo chyba z 70 sampli i nie ma sladu po ziarnach.

A to dalsze, bardziej w srodku jest standardowe i rzeczywiscie pojawia sie szum.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.