Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Kolejna dobra wiadomość od firmy Lumonix. Firma ta właśnie wydała nową wersję zaawansowanego edytora shaderów dla 3ds Max - Shader FX w wersji 3. Shader FX jest edytorem umożliwiającym grafikom bez wcześniejszego doświadczenia programistycznego budowanie zaawansowanych shaderów. Ciekawostką jest dodatkowo fakt, iż firma Lumonix udostępniła ten produkt osobom fizycznym i firmom zatrudniającym mniej niż 2 osoby za darmo.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=488

 

 

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wygląda ciekawie. Sprawia wrażenie porządnego środowiska do tworzenia shaderów i materiałów.

Napisano

No tak, ale jak rozumiem, to jest tylko do realtime'u, tak? Nie używa się tego do Scanline czy mentala. Czyli to jest to samo, co mental mill, tyle że w środku Maxa. No, ale jeśli da się w tym zrobić paralax shader, to jestem pod wrażeniem ;)

Napisano

nie rozumiem kto jest targetem dla takich produktow.

dla zyklego grafika? raczej jako gadget. dla studia developerskiego? tez raczej nie bo sa osoby ktore pisza shadery a direct'x'owe shadery mozna spokojnie ladowac w maksie. po drugie shader fx gerenuje malo optymalny kod.

wiec dla kogo to jest ?

 

Napisano

sadze ze plugin bedzie mozna doskonale eksploatowac przy previz i animaticach.. ja osobiscie dlugo czekalem na cos takiego.. latwosc budowania shaderow dx pod maxem to jest to..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności