Napisano 25 Styczeń 200916 l Kolejna dobra wiadomość od firmy Lumonix. Firma ta właśnie wydała nową wersję zaawansowanego edytora shaderów dla 3ds Max - Shader FX w wersji 3. Shader FX jest edytorem umożliwiającym grafikom bez wcześniejszego doświadczenia programistycznego budowanie zaawansowanych shaderów. Ciekawostką jest dodatkowo fakt, iż firma Lumonix udostępniła ten produkt osobom fizycznym i firmom zatrudniającym mniej niż 2 osoby za darmo. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=488
Napisano 25 Styczeń 200916 l Wygląda ciekawie. Sprawia wrażenie porządnego środowiska do tworzenia shaderów i materiałów.
Napisano 25 Styczeń 200916 l No tak, ale jak rozumiem, to jest tylko do realtime'u, tak? Nie używa się tego do Scanline czy mentala. Czyli to jest to samo, co mental mill, tyle że w środku Maxa. No, ale jeśli da się w tym zrobić paralax shader, to jestem pod wrażeniem ;)
Napisano 25 Styczeń 200916 l nie rozumiem kto jest targetem dla takich produktow. dla zyklego grafika? raczej jako gadget. dla studia developerskiego? tez raczej nie bo sa osoby ktore pisza shadery a direct'x'owe shadery mozna spokojnie ladowac w maksie. po drugie shader fx gerenuje malo optymalny kod. wiec dla kogo to jest ?
Napisano 26 Styczeń 200916 l sadze ze plugin bedzie mozna doskonale eksploatowac przy previz i animaticach.. ja osobiscie dlugo czekalem na cos takiego.. latwosc budowania shaderow dx pod maxem to jest to..
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto