Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Kolejna dobra wiadomość od firmy Lumonix. Firma ta właśnie wydała nową wersję zaawansowanego edytora shaderów dla 3ds Max - Shader FX w wersji 3. Shader FX jest edytorem umożliwiającym grafikom bez wcześniejszego doświadczenia programistycznego budowanie zaawansowanych shaderów. Ciekawostką jest dodatkowo fakt, iż firma Lumonix udostępniła ten produkt osobom fizycznym i firmom zatrudniającym mniej niż 2 osoby za darmo.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=488

 

 

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

No tak, ale jak rozumiem, to jest tylko do realtime'u, tak? Nie używa się tego do Scanline czy mentala. Czyli to jest to samo, co mental mill, tyle że w środku Maxa. No, ale jeśli da się w tym zrobić paralax shader, to jestem pod wrażeniem ;)

Napisano

nie rozumiem kto jest targetem dla takich produktow.

dla zyklego grafika? raczej jako gadget. dla studia developerskiego? tez raczej nie bo sa osoby ktore pisza shadery a direct'x'owe shadery mozna spokojnie ladowac w maksie. po drugie shader fx gerenuje malo optymalny kod.

wiec dla kogo to jest ?

 

Napisano

sadze ze plugin bedzie mozna doskonale eksploatowac przy previz i animaticach.. ja osobiscie dlugo czekalem na cos takiego.. latwosc budowania shaderow dx pod maxem to jest to..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności