adek Napisano 25 Styczeń 2009 Napisano 25 Styczeń 2009 Kolejna dobra wiadomość od firmy Lumonix. Firma ta właśnie wydała nową wersję zaawansowanego edytora shaderów dla 3ds Max - Shader FX w wersji 3. Shader FX jest edytorem umożliwiającym grafikom bez wcześniejszego doświadczenia programistycznego budowanie zaawansowanych shaderów. Ciekawostką jest dodatkowo fakt, iż firma Lumonix udostępniła ten produkt osobom fizycznym i firmom zatrudniającym mniej niż 2 osoby za darmo. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=488
piotrek Napisano 25 Styczeń 2009 Napisano 25 Styczeń 2009 Wygląda ciekawie. Sprawia wrażenie porządnego środowiska do tworzenia shaderów i materiałów.
SYmek Napisano 25 Styczeń 2009 Napisano 25 Styczeń 2009 No tak, ale jak rozumiem, to jest tylko do realtime'u, tak? Nie używa się tego do Scanline czy mentala. Czyli to jest to samo, co mental mill, tyle że w środku Maxa. No, ale jeśli da się w tym zrobić paralax shader, to jestem pod wrażeniem ;)
Gość P. Napisano 25 Styczeń 2009 Napisano 25 Styczeń 2009 nie rozumiem kto jest targetem dla takich produktow. dla zyklego grafika? raczej jako gadget. dla studia developerskiego? tez raczej nie bo sa osoby ktore pisza shadery a direct'x'owe shadery mozna spokojnie ladowac w maksie. po drugie shader fx gerenuje malo optymalny kod. wiec dla kogo to jest ?
sith_LORD Napisano 26 Styczeń 2009 Napisano 26 Styczeń 2009 sadze ze plugin bedzie mozna doskonale eksploatowac przy previz i animaticach.. ja osobiscie dlugo czekalem na cos takiego.. latwosc budowania shaderow dx pod maxem to jest to..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się