Posted January 25, 200916 yr Kolejna dobra wiadomość od firmy Lumonix. Firma ta właśnie wydała nową wersję zaawansowanego edytora shaderów dla 3ds Max - Shader FX w wersji 3. Shader FX jest edytorem umożliwiającym grafikom bez wcześniejszego doświadczenia programistycznego budowanie zaawansowanych shaderów. Ciekawostką jest dodatkowo fakt, iż firma Lumonix udostępniła ten produkt osobom fizycznym i firmom zatrudniającym mniej niż 2 osoby za darmo. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=488
January 25, 200916 yr Wygląda ciekawie. Sprawia wrażenie porządnego środowiska do tworzenia shaderów i materiałów.
January 25, 200916 yr No tak, ale jak rozumiem, to jest tylko do realtime'u, tak? Nie używa się tego do Scanline czy mentala. Czyli to jest to samo, co mental mill, tyle że w środku Maxa. No, ale jeśli da się w tym zrobić paralax shader, to jestem pod wrażeniem ;)
January 25, 200916 yr nie rozumiem kto jest targetem dla takich produktow. dla zyklego grafika? raczej jako gadget. dla studia developerskiego? tez raczej nie bo sa osoby ktore pisza shadery a direct'x'owe shadery mozna spokojnie ladowac w maksie. po drugie shader fx gerenuje malo optymalny kod. wiec dla kogo to jest ?
January 26, 200916 yr sadze ze plugin bedzie mozna doskonale eksploatowac przy previz i animaticach.. ja osobiscie dlugo czekalem na cos takiego.. latwosc budowania shaderow dx pod maxem to jest to..
Create an account or sign in to comment