muody Napisano 26 Styczeń 2009 Share Napisano 26 Styczeń 2009 wspólne dzieło moje i Miśka. mieszanka czołgów i statków z kosmosu, którymi kierowaliśmy jako gracze i które najbardziej zapadły nam w pamięć. początkowo miała nazywać się Tank of Kosmos and Superspaceship Miazga, co tłumaczyło zgrabnie założenia projektu :] ale od pierwszego szkicu zmieniło się prawie wszystko. na szczęście jedno pozostało: GRY. ciekawy jestem, czy rozpoznacie wszystkie maszyny i tytuły, z których pochodzą? FULL RES (3000x1725) - klikać render, modele: Blender, postprodukcji zero (same napisy). 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ex3 Napisano 26 Styczeń 2009 Share Napisano 26 Styczeń 2009 Masz plusa ode mnie bo mi się bardzo podoba pomysł i wykonanie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 26 Styczeń 2009 Share Napisano 26 Styczeń 2009 kurce fajne to... dziwnie skojarzyło mi się to z C64. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
themindfields Napisano 26 Styczeń 2009 Share Napisano 26 Styczeń 2009 Te z prawej to czterdziestkowe land raidery czy mnie oczy mylą? :) A te po lewej wyglądają jak z Red Alerta. + za pomysł ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 26 Styczeń 2009 Share Napisano 26 Styczeń 2009 Cudowny klimat! Scena jest dość oszczędna, ale to chyba tylko podkreśla nawiązanie do starszych gier. Dawno żadna praca nie wywarła na mnie tak pozytywnego wrażenia :) No i mam nową tapetę :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 27 Styczeń 2009 Share Napisano 27 Styczeń 2009 No, w HD wszystko sie super prezentuje, jedynie ta pustka po środku mi nie pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OmeN2501 Napisano 27 Styczeń 2009 Share Napisano 27 Styczeń 2009 Bardzo fajnie to wyszlo ;] Rozpoznalem Asteroids, Tanks (te czolgi pixelowe - sie jakos tak na pegazusie nazywalo :P) Tie Fightery ofkors , Red Alertowe czolgi i Normandie z Mass Effect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 27 Styczeń 2009 Share Napisano 27 Styczeń 2009 Swietnie wyszlo, arcadowy klimat na maxa :) Rozpoznawac nie bede bo wyjdzie ze pozapominalem wiekszosc fajnych gierek :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
d.b Napisano 27 Styczeń 2009 Share Napisano 27 Styczeń 2009 Fajny pomysł. Kompozycja chyba moglaby być lepsza no i perspektywę zmieniłbym na aksonometrię. Ale to takie moje gadanie. A ja rozpznałem jeszcze Tanka Terran ze Starcrafta. :) Widzę tam też Red Alert i Warhammera 40.000. Tylko co tam robi logo X-boxa? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
infected Napisano 27 Styczeń 2009 Share Napisano 27 Styczeń 2009 Klimatycznie i ciekawie – dla mnie tak jak jest – i nic bym nie zmieniał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekb89 Napisano 28 Styczeń 2009 Share Napisano 28 Styczeń 2009 elegancko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muody Napisano 28 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 28 Styczeń 2009 haha, Omen najlepszy. nikt za to, widzę, nie testował Geometry Wars: http://pl.youtube.com/watch?v=y-_qlaywKBs ...ta gra IMO najbliższa klimatem całego naszego rendera. wielkie dzięki za pozytywne komenty :] ...a kompozycja: cóż, to trzeba będzie jeszcze poćwiczyć. na Blenderowni też ją uznali za główną wadę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filip Napisano 29 Styczeń 2009 Share Napisano 29 Styczeń 2009 Swietne! Zdradzisz jak sie robi takie fajne "neonowe" shadery max/ps? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
J|L Napisano 29 Styczeń 2009 Share Napisano 29 Styczeń 2009 niezłe z jednej strony przypomina mi sie tron a zdrugiej nei wiem jakeis stare gierki :] widze starwarsy i inne klimaty :] delikatny chaosik w ciekawym wykonaniu... no ale skoro jest bitwa to i jest chaos... :] podrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muody Napisano 29 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 29 Styczeń 2009 Swietne! Zdradzisz jak sie robi takie fajne "neonowe" shadery max/ps? Filip: ja 3DSa nie ruszałem od czterech lat ;] cały patent wygląda mniej więcej tak: światło: Sun (o niskiej mocy, bez cieni) + GI (polecam Ambient Occlusion z krótkim zasięgiem. ładnie spłaszcza światło, dając mimo to wyraźne cienie), "normalne" modele: ciemny, pozbawiony speculara materiał neony: wymodelowane linie, najlepiej oszczędnie - żeby się nie przecinały, nie były za gęsto ułożone... po prostu z sensem. dla nich shader, który renderuje czystą siatkę. opcja Contour w Advanced Shader, jeśli dobrze kojarzę. kolor trochę ciemniejszy, niż domyślna paleta Painta ;) unikaj rozjaśniania poprzez dodawanie bieli, bo stracisz wyrazistość i neony wyjdą "papierowo". post-pro: duplikujesz render na wyższą warstwę, zwiększasz kontrast za pomocą Curves (najlepiej baw się każdym kanałem z osobna), potem Filter > Other > Maximum > 1 px, Filter > Blur > Gaussian Blur. tryb mieszania warstwy zmieniasz na Linear Dodge (Add) - gotowe. przy odrobinie szczęścia uzyskasz Miszmaszmaszynowy, hehe. pokombinowałem trochę ze screenshotem z Blendera, tak to idzie: J|L: cieszę sie, że przypadło do gustu. thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
psdmag Napisano 20 Marzec 2009 Share Napisano 20 Marzec 2009 praca jest naprawdę świetna i co więcej inspirująca... ja gratulować przy okazji dziękować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam_m Napisano 20 Marzec 2009 Share Napisano 20 Marzec 2009 Fajne kolorki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muody Napisano 21 Marzec 2009 Autor Share Napisano 21 Marzec 2009 ...żrące w oczy ;> thx. drugie miejsce na Bitwach Blenderowni, przez kwasową niedorobioną kompozycję - bo tworzyliśmy modele chaotycznie, potem żal było cokolwiek wyrzucać z kadru. przyznaję się do błędu, dziękuję za komenty, wracam do Starcrafta (na moment) ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi