Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

wspólne dzieło moje i Miśka. mieszanka czołgów i statków z kosmosu, którymi kierowaliśmy jako gracze i które najbardziej zapadły nam w pamięć.

początkowo miała nazywać się Tank of Kosmos and Superspaceship Miazga, co tłumaczyło zgrabnie założenia projektu :] ale od pierwszego szkicu zmieniło się prawie wszystko. na szczęście jedno pozostało: GRY. ciekawy jestem, czy rozpoznacie wszystkie maszyny i tytuły, z których pochodzą?

FULL RES (3000x1725) - klikać

 

render, modele: Blender, postprodukcji zero (same napisy).

 

MINI-MIAZGA.jpg

  • Like 2
  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Cudowny klimat! Scena jest dość oszczędna, ale to chyba tylko podkreśla nawiązanie do starszych gier. Dawno żadna praca nie wywarła na mnie tak pozytywnego wrażenia :)

No i mam nową tapetę :D

Napisano

Bardzo fajnie to wyszlo ;] Rozpoznalem Asteroids, Tanks (te czolgi pixelowe - sie jakos tak na pegazusie nazywalo :P) Tie Fightery ofkors , Red Alertowe czolgi i Normandie z Mass Effect

Napisano

Fajny pomysł. Kompozycja chyba moglaby być lepsza no i perspektywę zmieniłbym na aksonometrię. Ale to takie moje gadanie.

 

A ja rozpznałem jeszcze Tanka Terran ze Starcrafta. :) Widzę tam też Red Alert i Warhammera 40.000.

 

Tylko co tam robi logo X-boxa? :)

Napisano

niezłe z jednej strony przypomina mi sie tron a zdrugiej nei wiem jakeis stare gierki :]

widze starwarsy i inne klimaty :] delikatny chaosik w ciekawym wykonaniu... no ale skoro jest bitwa to i jest chaos... :]

podrawiam

Napisano
Swietne! Zdradzisz jak sie robi takie fajne "neonowe" shadery max/ps?

 

Filip:

ja 3DSa nie ruszałem od czterech lat ;] cały patent wygląda mniej więcej tak:

światło: Sun (o niskiej mocy, bez cieni) + GI (polecam Ambient Occlusion z krótkim zasięgiem. ładnie spłaszcza światło, dając mimo to wyraźne cienie),

"normalne" modele: ciemny, pozbawiony speculara materiał

neony: wymodelowane linie, najlepiej oszczędnie - żeby się nie przecinały, nie były za gęsto ułożone... po prostu z sensem. dla nich shader, który renderuje czystą siatkę. opcja Contour w Advanced Shader, jeśli dobrze kojarzę. kolor trochę ciemniejszy, niż domyślna paleta Painta ;) unikaj rozjaśniania poprzez dodawanie bieli, bo stracisz wyrazistość i neony wyjdą "papierowo".

post-pro: duplikujesz render na wyższą warstwę, zwiększasz kontrast za pomocą Curves (najlepiej baw się każdym kanałem z osobna), potem Filter > Other > Maximum > 1 px, Filter > Blur > Gaussian Blur. tryb mieszania warstwy zmieniasz na Linear Dodge (Add) - gotowe. przy odrobinie szczęścia uzyskasz Miszmaszmaszynowy, hehe.

 

pokombinowałem trochę ze screenshotem z Blendera, tak to idzie:

mikro-tut00.png

 

J|L: cieszę sie, że przypadło do gustu. thx

Napisano

...żrące w oczy ;> thx. drugie miejsce na Bitwach Blenderowni, przez kwasową niedorobioną kompozycję - bo tworzyliśmy modele chaotycznie, potem żal było cokolwiek wyrzucać z kadru. przyznaję się do błędu, dziękuję za komenty, wracam do Starcrafta (na moment) ;]




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności