Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

wspólne dzieło moje i Miśka. mieszanka czołgów i statków z kosmosu, którymi kierowaliśmy jako gracze i które najbardziej zapadły nam w pamięć.

początkowo miała nazywać się Tank of Kosmos and Superspaceship Miazga, co tłumaczyło zgrabnie założenia projektu :] ale od pierwszego szkicu zmieniło się prawie wszystko. na szczęście jedno pozostało: GRY. ciekawy jestem, czy rozpoznacie wszystkie maszyny i tytuły, z których pochodzą?

FULL RES (3000x1725) - klikać

 

render, modele: Blender, postprodukcji zero (same napisy).

 

MINI-MIAZGA.jpg

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 2,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Masz plusa ode mnie bo mi się bardzo podoba pomysł i wykonanie ;)

Napisano

kurce fajne to...

 

dziwnie skojarzyło mi się to z C64.

Napisano

Te z prawej to czterdziestkowe land raidery czy mnie oczy mylą? :) A te po lewej wyglądają jak z Red Alerta.

+ za pomysł ;]

Napisano

Cudowny klimat! Scena jest dość oszczędna, ale to chyba tylko podkreśla nawiązanie do starszych gier. Dawno żadna praca nie wywarła na mnie tak pozytywnego wrażenia :)

No i mam nową tapetę :D

Napisano

No, w HD wszystko sie super prezentuje, jedynie ta pustka po środku mi nie pasuje.

Napisano

Bardzo fajnie to wyszlo ;] Rozpoznalem Asteroids, Tanks (te czolgi pixelowe - sie jakos tak na pegazusie nazywalo :P) Tie Fightery ofkors , Red Alertowe czolgi i Normandie z Mass Effect

Napisano

Swietnie wyszlo, arcadowy klimat na maxa :) Rozpoznawac nie bede bo wyjdzie ze pozapominalem wiekszosc fajnych gierek :D

Napisano

Fajny pomysł. Kompozycja chyba moglaby być lepsza no i perspektywę zmieniłbym na aksonometrię. Ale to takie moje gadanie.

 

A ja rozpznałem jeszcze Tanka Terran ze Starcrafta. :) Widzę tam też Red Alert i Warhammera 40.000.

 

Tylko co tam robi logo X-boxa? :)

Napisano
  • Autor

haha, Omen najlepszy. nikt za to, widzę, nie testował Geometry Wars:

http://pl.youtube.com/watch?v=y-_qlaywKBs

...ta gra IMO najbliższa klimatem całego naszego rendera.

 

wielkie dzięki za pozytywne komenty :] ...a kompozycja: cóż, to trzeba będzie jeszcze poćwiczyć. na Blenderowni też ją uznali za główną wadę.

Napisano

Swietne! Zdradzisz jak sie robi takie fajne "neonowe" shadery max/ps?

Napisano

niezłe z jednej strony przypomina mi sie tron a zdrugiej nei wiem jakeis stare gierki :]

widze starwarsy i inne klimaty :] delikatny chaosik w ciekawym wykonaniu... no ale skoro jest bitwa to i jest chaos... :]

podrawiam

Napisano
  • Autor
Swietne! Zdradzisz jak sie robi takie fajne "neonowe" shadery max/ps?

 

Filip:

ja 3DSa nie ruszałem od czterech lat ;] cały patent wygląda mniej więcej tak:

światło: Sun (o niskiej mocy, bez cieni) + GI (polecam Ambient Occlusion z krótkim zasięgiem. ładnie spłaszcza światło, dając mimo to wyraźne cienie),

"normalne" modele: ciemny, pozbawiony speculara materiał

neony: wymodelowane linie, najlepiej oszczędnie - żeby się nie przecinały, nie były za gęsto ułożone... po prostu z sensem. dla nich shader, który renderuje czystą siatkę. opcja Contour w Advanced Shader, jeśli dobrze kojarzę. kolor trochę ciemniejszy, niż domyślna paleta Painta ;) unikaj rozjaśniania poprzez dodawanie bieli, bo stracisz wyrazistość i neony wyjdą "papierowo".

post-pro: duplikujesz render na wyższą warstwę, zwiększasz kontrast za pomocą Curves (najlepiej baw się każdym kanałem z osobna), potem Filter > Other > Maximum > 1 px, Filter > Blur > Gaussian Blur. tryb mieszania warstwy zmieniasz na Linear Dodge (Add) - gotowe. przy odrobinie szczęścia uzyskasz Miszmaszmaszynowy, hehe.

 

pokombinowałem trochę ze screenshotem z Blendera, tak to idzie:

mikro-tut00.png

 

J|L: cieszę sie, że przypadło do gustu. thx

Napisano

praca jest naprawdę świetna i co więcej inspirująca... ja gratulować przy okazji dziękować.

Napisano
  • Autor

...żrące w oczy ;> thx. drugie miejsce na Bitwach Blenderowni, przez kwasową niedorobioną kompozycję - bo tworzyliśmy modele chaotycznie, potem żal było cokolwiek wyrzucać z kadru. przyznaję się do błędu, dziękuję za komenty, wracam do Starcrafta (na moment) ;]

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności